جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه:

حضور حداکثری در انتخابات تکلیف انقلابی همه است

جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری تکلیف انقلابی و اسلامی همه است.

سردار فضلی در بیست و ششمین یادواره ۵۷ شهید والامقام روستای حسین‌آباد شاملو از توابع بخش جوکار ملایر، گفت: رهبر معظم انقلاب درباره انتخابات با علم و اطلاعات بر لزوم حضور حداکثری مردم تاکید کردند.

او گفت: طبق تأکیدات رهبر فرزانه انقلاب صحنه انتخابات صحنه عزّت و حماسه و صحنه رقابت برای خدمت است و این انتخابات اگر با خوبی و شکوه و عظمت برگزار شود، یک دستاورد بزرگ برای ملّت ایران است.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  با اشاره به عملیات موفقیت‌آمیز کربلای ۵ و رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس، گفت: عملیات کربلای پنج شکستن سخت‌ترین دژ دشمن در شلمچه بود که تا تاریخ هست، باید این عملیات روایت شود.

سردار فضلی با اعلان اینکه دفاع مقدس نیاز به هیچ تعریفی ندارد و به اندازه‌ای دقیق و صحیح است که اگر خودش را تفسیر کنیم، انسان‌ساز است، گفت: زمانی‌که برای عملیات کربلای پنج مهیا می‌شدیم، قبل از آن عملیات کربلای چهار را رزمندگان انجام داده بودند و حدود ۶ ماه کار آماده‌سازی؛ آموزش، تمرین و رزمایش برای فرماندهان و رزمندگان انجام شد.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما در مکتب امام راحل (ره) بودیم و برای ادای دین به جبهه رفتیم، لذا شکست و پیروزی برای ما تعیین کننده نبود، چراکه هر کسی به تکلیفش عمل کند، در هر صورت پیروز است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار