محفلی به یاد شهدا در بافق

یادواره شهدای روستای مبارکه بافق و اربعین شهید جمهور و هیئت همراه برگزار شد.

یادواره ۲۲ شهید روستای مبارکه بافق و اربعین  شهید جمهور آیت الله رئیسی و هیئت همراه با حضور باشکوه قشر‌های مختلف مردم، مسئولان و خانواده معظم شهدا در حسنیه بزرگ حضرت ابوالفضل العباس (ع) این روستا برگزارشد.

محمد احمدیان از راویان و رزمندگان دفاع مقدس در این مراسم با گرامیداشت یادو خاطره شهدا و شهدای خدمت به ویژه شهید جمهور آیت الله رئیسی گفت: راه شهید جمهور، مسیر نجات کشور است چرا که دشمن امروز ما همان دشمن دفاع مقدس است و برای شکست دشمن ایستادگی و خدمت نیاز است.

او با بیان خاطراتی از دوران ایثارگری‌ها افزود: همه ایثارگری‌ها و رشادت‌های شهدا در طول انقلاب برای ماندگاری آن رقم خورده است و امروز جوانان انقلابی با وحدت و همدلی و حرکت تاریخ ساز، آینده عزتمندی برای ایران اسلامی رقم بزنند.

این راوی دفاع مقدس بیان داست: دشمن امروز مردانگی جوانان را نشانه رفته است و باید ارزش‌های دفاع مقدس و شهدای خدمت را تبیین کرد تا این توطئه‌ها نیز برطرف شود.

شفیعی دبیر یادواره شهدای گمنام هم گفت: روستای مبارکه بافق از بزرگترین روستا‌های بخش مرکزی این شهرستان است که ۲۲ شهید والامقام را تقدیم انقلاب کرده است و افتخار میزبانی ۲ شهید گمنام را نیز دارد.

او افزود: این یادواره به مناسبت اربعین شهدای خدمت و شهید جمهور آیت الله رئیسی با حضور باشکوه مردم و خانواده‌های شهدا و مسئولان برگزار شد.

شفیعی گفت: هدف از برگزاری این یادواره آشنایی بیشتر نسل جوان با آرمان‌ها شهدای انقلاب و شهدای خدمت است. 

اجرای سرود، دکلمه خوانی، نمایشگاه و غرفه‌های عکس شهدا و ... از برنامه‌های این آئین بود.

روستای مبارکه بافق در حاشیه شرقی شهر بافق قرار گرفته است و بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.