امام جمعه موقت تبریز مطرح کرد؛

مردم مخالفان اندیشه‌های انقلاب اسلامی و دین را کنار می‌زنند

 امام جمعه موقت تبریز با اشاره به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری گفت: مردم ایران با کسی تعارف ندارند و کسی که مخالف اندیشه‌های انقلاب اسلامی و دین است را کنار می‌زنند. 

حجت الاسلام مطهری اصل در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تبریز اظهار کرد: نشاط و شور عجیبی در امت ایران اسلامی برای شرکت در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری وجود دارد مردم با تمام مشکلات اگر در جایی احساس خطر کنند که دشمن برای نابودی انقلاب اسلامی دندان تیز کرده‌ است به صحنه می‌آیند.

وی خاطرنشان کرد: صلاحیت هر ۶ نامزد ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان تایید شده است که نشان می‌دهد همگی مورد قبول هستند اما باید دید برنامه کدام یک از آنها در جهت رفع مشکلات جامعه است.

وی ادامه داد: اکنون دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال شکست‌های پی در پی هر روز نقشه می‌کشند و ناراحت و عصبانی هستند و می‌خواهند تا مردم در انتخابات شرکت نکنند و یا انتخاب اصلح نداشته باشند.

وی افزود: نامزد‌ها و هواداران آنها دقت کنند که اکنون کشور ما در یک برهه حساس قرار گرفته و نباید حرف و رفتاری داشته باشند که موجب تفرقه، خدشه به انقلاب اسلامی ، امنیت داخلی و اتحاد ملی شود.

حجت الاسلام مطهری اصل اظهار امیدواری کرد: رئیس جمهور منتخب در خدمت امت حزب الله و دلسوز اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی باشد.

امام جمعه موقت تبریز عید غدیر را از بزرگترین شعائر الهی در ترویج ارزش‌های دینی دانست و متذکر شد: غدیر نماد ولایت‌مداری در جامعه اسلامی است.

وی بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر عید غدیرخم توسط مردم تاکید کرد.

برچسب ها: نمازجمعه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.