داستان دروغین برادر برای مخفی کردن جنایت

مردی که پس از قتل برادرش سعی داشت با دروغ پردازی جنایت را به گردن سارقان خیالی بیندازد سرانجام در بازجویی‌ها راز این جنایت را فاش کرد.

 صبح چهارشنبه گذشته مرد جوانی با پلیس تماس گرفت و مدعی شد: صبح امروز با صدای درگیری از طبقه پایین خانه بیدار شدم. صدای کمک خواهی‌های برادرم را شنیدم و به محض اینکه خودم را به طبقه اول رساندم، برادرم را خونین روی زمین دیدم و دو سارق هم از خانه فرار کردند.

بدنبال این تماس، موضوع به بازپرس کشیک قتل پایتخت و تیم بررسی صحنه جرم اعلام شد. با حضور تیم جنایی در محل، آنها با جسد مرد جوان داخل تختخوابش مواجه شدند. بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که در آن خانه قدیمی سه برادر زندگی می‌کنند. مقتول در طبقه اول و دو برادر دیگر که یکی از آنها به نام حامد، موضوع را به پلیس خبر داده بود در طبقه بالا زندگی می‌کند.

در ادامه تحقیقات گرچه حامد ادعا داشت که برادرش به دست سارقان به قتل رسیده است، اما در بازرسی از خانه مشخص شد که آثاری مبنی بر ورود به منزل و بهم ریختگی برای سرقت وجود ندارد و هیچ وسیله‌ای نیز ازخانه به سرقت نرفته است. از سویی ورود به عنف نیز به خانه مشاهده نمی‌شد و تمام این مدارک و سرنخ‌ها حکایت از آن داشت که سارقی وارد خانه نشده است.

در ادامه تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت مشخص شد که حامد با برادرش اختلاف داشته و از سویی از بیماری روانی نیز رنج می‌برد. باتوجه به سناریوی دروغین حامد و اختلاف او با برادرش، وی به عنوان عامل قتل برادرش بازداشت شد. سرانجام با گذشت ۲۴ ساعت از این جنایت وی به قتل برادرش اعتراف کرد و گفت: برادر دیگرم که به محل کار رفت، به طبقه پایین رفتم و درحالی که برادرم در رختخواب بود، او را با ضربات چاقو به قتل رساندم. من از او کینه به دل داشتم و به خاطر انتقام او را به قتل رساندم. با اعتراف متهم جوان به جنایت، تحقیقات از او به دستور بازپرس جنایی ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

برچسب ها: قتل ، اخبار جنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۰۲ تير ۱۴۰۳
مرد نیست اگه با سر نپره تو دیگ آبجوش
آخرین اخبار