برپایی ۶۰۰ موکب همزمان با دهه ولایت و امامت

دبیر ستاد مردمی غدیر همدان از برپایی ۶۰۰ موکب در استان همزمان با دهه ولایت و امامت و عید غدیر خبر داد؛ و گفت: حدود ۲۵۰ موکب مربوط به شهر همدان است.

مهدی صلواتیان گفت: همزمان با ایام قربان و غدیر جشن‌ها و برنامه‌های مختلف فرهنگی در استان همدان در حال برگزاری است که این برنامه‌ها از روز عید قربان آغاز شده است و تا عید غدیر با جشن عید مباهله پایان خواهد یافت.

او از برپایی ۶۰۰ موکب در استان همدان در ایام دهه ولایت و امامت و عید غدیر خبر داد و افزود: حدود ۲۵۰ موکب مربوط به شهر همدان است.

دبیر ستاد مردمی غدیر همدان برپایی بیش از ۲ هزار جشن غدیری در مساجد همدان و ایستگاه‌های صلواتی و نذورات و اطعام دهی غدیر در استان با توزیع ۷۰۰ هزار پرس غذا را از برنامه‌های دهه ولایت و امامت برشمرد.

صلواتیان همچنین با اشاره به اینکه بیش از ۲۰۰ برنامه میدانی جشن‌های غدیر را نیز در خارج از مساجد در استان همدان داریم گفت: رویکرد ما برگزاری جشن‌های غدیر در فضا‌های عمومی، شهرک‌ها و بوستان‌ها است.

او برگزاری همایش هیئت موتوری موتورسواران همدان از استادیوم شهید شمسی پور تا سطح شهر و برگزاری جشن در میدان امام را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و گفت: همچنین جشنواره اقوام ایرانی در پیاده راه اکباتان از ۲۸ خرداد تا ۵ تیرماه در این مکان برپا شده است.

برچسب ها: موکب ، عید غدیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار