برپایی جشن بزرگ مهمونی غدیر در قزوین

جشن بزرگ مهمونی غدیر در روز عید غدیربا برپایی ۷۰ موکب پذیرایی در خیابان شهدای قزوین برگزار می‌شود.

محمدجواد نظری مسئول اجرایی جشن غدیر در قزوین گفت: پارسال به عنوان اولین سال، جشن بزرگ عید غدیر در خیابان شهدا قزوین با حداقل امکانات برگزار شد که مورد توجه و عنایت خداوند متعال و اهل بیت (ع) و سپس مردم قرار گرفت.

مسئول اجرایی جشن غدیر در قزوین عنوان کرد: در جشن غدیر سال گذشته، ۴۰ موکب به میدان عمل و عاشقی آمدند، اما برای امسال از دو ماه گذشته اقداماتی برای برگزاری جشن بزرگ غدیر در حال تدارک است.

نظری ادامه داد: جشن بزرگ غدیر شهر قزوین، روز سه‌شنبه مصادف با روز عید غدیر از ساعت ۱۶ و سی دقیقه تا ۲۲ در خیابان شهدا «سپه» برگزار خواهد شد.

به گفته وی، طبق برنامه‌ریزی انجام شده، سه اجرای زنده در روز جشن با حضور مجریان برجسته شهر، مداحان نامی استان، اجرای تئاتر و استندآپ کمدی و گروه‌های سرود و خواننده خواهیم داشت.

وی بیان کرد: در خیابان شهدا «سپه»، ۷۰ موکب برای پذیرایی، خدمات اجتماعی، فرهنگی، اطعام علوی، غرفه‌های کودک و نوجوان، غرفه‌های تبیین و انتخابات، ایستگاه خوشنویسی و پرده‌خوانی غدیر، گذر خدمت و ورزش باستانی، پارچه‌نویسی و بازیگاه کودک حضور خواهند داشت.

این مسئول عنوان کرد: ستاد مردمی «مهمونی بزرگ غدیر» از هفت کمیته اطعام، تبلیغات و رسانه، پشتیانی، مواکب، مراسمات جشن، محتوا و کمیته جمع آوری نذورات تشکیل شده است. هر یک از این کمیته‌ها شرح وظایف جداگانه‌ای دارند که با حضور آنها اتفاقات خوبی در روز غدیر خواهد افتاد.

نظری اظهار کرد: در سایر شهرستان‌های استان از جمله البرز، محمدیه، آبیک، تاکستان، بوئین زهرا و آوج هم جشن خیابانی غدیر برگزار خواهد شد.

وی افزود: جشن بزرگ غدیر با محوریت بنیاد بین‌المللی غدیر و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی، جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، شورای اسلامی شهر و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری است و مشارکت هیئات مذهبی، گروه‌های فرهنگی و هنری و مردم ولایت مدار باعث برگزاری جشنی باشکوه می‌شود.

مسئول اجرایی جشن غدیر در قزوین گفت: در ۱۳ محله شهر قزوین با محوریت «امامان محلات» از عید قربان تا عید غدیر جشن برگزار می‌شود و همچنین در دهه امامت و ولایت در سه نقطه شهر قزوین، میدان آزادی «سبزه میدان»، میدان میرعماد و سرپل طالقانی موکب پذیرایی و جشن هم برقرار است.

وی افزود: کاروان شادی روز عید غدیر از میدان میرعماد به سمت خیابان شهدا «سپه» از ساعت ۱۷ برقرار است، همچنین همایش دوچرخه‌سواری دانش‌آموزان به همت اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزی را هم در روز عید غدیر شاهد هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار