تعهد بانک به پرداخت تسهیلات به کشتارگاه جدید اراک

در جریان پیگیری و نظارت سازمان بازرسی، بانک به رفع موانع تسهیلات کشتارگاه جدید اراک متعهد شد.

مدیرکل بازرسی استان مرکزی در جریان نظارت بر کشتارگاه نیمه صنعتی اراک گفت: در بازدید صورت گرفته در نوروز امسال، عیوب متعددی در روند خط کشتار ملاحظه شد که امروز در جریان یک بازدید از این مجموعه برخی از عیوب از جمله عدم ثبت ماشین‌های ورودی به کشتارگاه برطرف شده و پلاک و شماره دام به طور کامل ثبت می‌شود.

افضلی افزود: در خط کشتار نیز برخی برچسب‌ها به دام زده نمی‌شد، اما اکنون نصب می‌شود همچنین با نصب نرده از ورود دام غیرمجاز و افراد به صورت غیرمجاز به کشتارگاه نیز جلوگیری می‌شود. در خط دام سبک و سنگین یک ناظر شرعی وجود داشت که اکنون در هر دو خط سبک و سنگین ناظر شرعی مجزا وجود دارد. البته قرنطینه کشتارگاه هنوز عیوبی دارد که طبق ضوابط قرنطینه باید ۲۴ ساعت باشد، اما زیرساخت‌های لازم هنوز وجود ندارد که البته قرار بر رفع این مهم در اسرع وقت شد.

او با اشاره به نیاز یک کشتارگاه جدید و به روزتر در شهر اراک گفت: کشتارگاه جدید توسط بخش خصوصی در دست اقدام بود که سازنده مشکلاتی در حوزه تسهیلات داشت که با پیگیری‌های صورت گرفته در راستای حمایت از تولیدکننده، بانک متعهد شد موانع تسهیلات را برطرف کند. سازنده متعهد شده در صورت رفع موارد تسهیلاتی ظرف ۹ ماه آینده این پروزه را به اتمام برساند.

برچسب ها: کشتارگاه ، اراک ، دام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.