یورو ۲۰۲۴؛

گرجستان ۱ - ۱ جمهوری چک/ رویای گرج‌ها در ثانیه‌های پایانی به واقعیت تبدیل نشد + فیلم

در جریان دیداری از دور دوم مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ میان تیم‌های گروه F، تیم‌های گرجستان و جمهوری چک به تساوی رضایت دادند.

تیم ملی گرجستان امروز در ادامه مسابقات یورو ۲۰۲۴ و از گروه F در شهر هامبورگ به مصاف جمهوری چک رفت و به تساوی یک بر یک با این تیم رضایت داد.

چک این بازی را بهتر و هجومی آغاز کرد و در اوایل مسابقه چند بار دروازه گرج‌ها را تهدید کرد و حتی به گل هم رسید، اما این گل مردود اعلام شد. در ادامه گرجستان توانست بازی را به تعادل بکشاند و در آخرین ثانیه‌های نیمه نخست با خطای هند پاتریک شیک صاحب یک ضربه پنالتی شد که میکاتادزه آن را به گل تبدیل کرد.  

در نیمه دوم چک برای جبران نتیجه به میدان آمد و در دقیقه ۵۸ موفق شد بازی را مساوی کند. کرنر ارسال شده توسط لینگر با ضربه سر هارانس همراه شد و در نهایت توپی که به تیرک دروازه برخورد کرد، با برخورد به صورت شیک وارد دروازه گرجستان شد.

در ادامه چک برای زدن گل برتری فشار بیشتری آورد، اما موفق نبود. گرجستان هم در دقیقه ۹۵ با یک ضد حمله سریع و بسیار خطرناک می‌رفت تا دروازه چک را باز کند، اما با بی دقتی این فرصت هدر رفت تا دو تیم تن به تساوی دهند و در این گروه یک امتیازی شوند. این نخستین امتیاز گرجستان در تاریخ یورو محسوب می‌شود. گولسیانی مدافع پرسپولیس از دقیقه ۸۲ برای گرجستان به میدان آمد تا بازی در یورو را تجربه کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار