خشم خانواده اسرای صهیونیست:

خون بستگان ما بر دستان نتانیاهو است

خانواده اسرای صهیونیست خواستار برکناری نتانیاهو برای توافق با حماس و تبادل اسرا هستند.

خانواده اسرای صهیونیست که در غزه نگهداری می‌شوند، در کنفرانس مطبوعاتی هفتگی خود ضمن انتقاد شدید از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و با اشاره به گزارش اخیر واشنگتن پست که مدعی شده فقط ۵۰ اسیر اسرائیلی در حال حاضر زنده هستند گفتند: «زمان در حال تمام شدن است. توافق به بن‌بست رسیده و اسرا در حال کشته شدن هستند، زیرا نتانیاهو خواستار توافق نیست. خون اسرا بر دستان نتانیاهو و کابینه او است». 

به گزارش تایمز اسرائیل، یکی دیگر از بستگان اسرای اسرائیلی با اشاره به نتانیاهو گفت: «تا زمانی که او در صندلی خود احساس امنیت کند، توافقی وجود نخواهد داشت. در شمال [سرزمین‌های اشغالی نیز] راه حلی نخواهیم داشت». 

مادر یکی از اسرا نیز می‌گوید: «بدون سقوط کابینه نتانیاهو توافقی حاصل نخواهد شد. برای نجات اسرا به خیابان‌ها بیایید. او می‌تواند خود را در میان محافظان نگه دارد، اما این به او کمکی نخواهد کرد، زیرا ما تسلیم نمی‌شویم». 

در حال که نشریه وال استریت ژورنال هفته گذشته گزارش داد که احتمالا از ۱۱۶ اسیر اسرائیلی باقی مانده در غزه فقط ۵۰ نفر زنده هستند، فشار بستگان آنها بر نتانیاهو افزایش می‌یابد. این اسرا طی بمباران‌های مداوم رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف غزه کشته شده‌اند.

در همین حال، تنش‌ها در شمال فلسطین اشغالی نیز در حال افزایش است و مقامات متعدد بین‌المللی در خصوص جنگ احتمالی تمام عیار بین رژیم صهیونیستی و لبنان هشدار داده‌اند. 

روزنامه عبری‌زبان معاریو در گزارش امروز خود اعلام کرد که شمارش معکوس برای برگزاری انتخابات زودهنگام و برکناری نتانیاهو آغاز شده است.

مترجم: زهرا نجفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار