قاضی زاده هاشمی:

خانه داری برای بانوان باید به عنوان شغل در نظر گرفته شود

قاضی زاده هاشمی با حضو در برنامه گفت و گوی ویژه خبری به سوالات مردم پاسخ داد.

امیرحسین قاضی زاده هاشمی با حضور در برنامه گفت و گوی ویژه خبری به سوالات مردمی پاسخ داد.

خانه داری را باید به عنوان یک شغل در نظر گرفت

وی در ابتدای این برنامه بیان کرد: ما به جز صدا و سیما جایی را نداریم که درباره مباحث انتخاباتی گفتگو کنیم. وضعیت مالیمان خوب نیست و برای تبلیغات به سکو‌های رایگان بسنده کرده‌ایم. خانم‌ها پس از انقلاب به سرعت رشد کردند و نرخ باسوادی این قشر به ۹۳ درصد رسیده است. همچنین نرخ تحصیلات دانشگاهی نیز چهار و نیم درصد به ۵۰ درصد رسیده است. مشارکت اقتصادی آنها ۱۵ درصد است. 

قاضی زاده هاشمی افزود: متاسفانه در فرهنگ جهانی خانه داری برای بانوان شغل نیست، اما این با فرهنگ ما مغایر است و باید این امر شغل حساب شود.  بنده جز مدیران دولت نهم و دهم بودم. عمده دوستانی که در دولت شهید رئیسی مشغول هستند زمان کار آزموده شدن آنها در دولت‌های نهم و دهم بوده است.

مسکن و جهیزیه برخی از موانع ازدواج هستند

این کاندیدای انتخابات بیان کرد: شما برای ازدواج وعده وام یک میلیاردی داده‌اید با توجه به ناترازی بانک‌ها چگونه این امر محقق می‌شود: متاسفانه ۱۱ تا ۱۳ میلیون جوان مجرد وجود دارد که امکان ازدواج راحت ندارند.  ۹۳تا ۹۵ درصد این قشر تمایل به ازدواج دارند، اما امکانش نیست و دولت وظیفه دارد که تسهیلات آن را فراهم کند.  یکی از موانع ازدواج تحصیلات طولانی و موضوع سربازی است همچنین موضوع مسکن و جهیزیه نیز جز این موانع محسوب می‌شود. ۳ میلیون نفر در کشور سرباز فراری داریم یا اینکه عده‌ای تحصیلات خود را طولانی می‌کنند تا به سربازی نروند.

اعتباری تحت عنوان خانواده جوان ایرانی در نظر گرفته‌ایم

وی ادامه داد: ما یک اعتباری تحت عنوان خانواده جوان ایرانی در نظر گرفته‌ایم تا هر زوجی ازدواج کرد تسهیلات قرض الحسنه به مبلغ یک میلیارد تومان دریافت کند.زوج‌ها می‌توانند این پول را برای ازدواج خرید جهیزیه یا خود اشتغالی هزینه کنند همچنین می‌توانند برای ودیعه مسکن نیز از این پول استفاده کنند.ناترازی بانک‌ها ناشی از تسهیلات قرض الحسنه نیست بلکه صاحبان سرمایه سرمایه خود را افزایش نمی‌دهند و از محل پول مردم تسهیلات پرداخت می‌کنند.

قاضی زاده هاشمی تاکید کرد: همچنین به خود و شرکتشان تسهیلات ارائه می‌کنند و مشکلات ربطی به تحصیلات قرض الحسنه ندارد. اکنون ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار ازدواج در سال داریم و می‌توانیم تا یک میلیون و ۷۰۰ هزار ازدواج منابع اختصاص دهیم تا این طرح اجرایی شود .این طرح محدودیت سنی ندارد و به اشخاصی که ازدواج اول آنها است اختصاص پیدا می‌کند.درباره تسهیلات ازدواج به خانواده‌های تحت پوشش بنیاد شهید گفت: ما در آنجا عناوین مختلف مثل هدیه ازدواج داشتیم که مدت‌ها موفق بود و پرداخت شد همچنین هدیه ازدواج حدود ۲۰ میلیون به زوج‌های جوان پرداخت می‌شود.

بانک‌ها به نور چشمی‌های خود تسهیلات ارائه می‌کنند

این نامزد انتخابات درباره وعده تک نرخی شدن تورم گفت:  طبق قانون هفتم توسعه تورم باید تک نرخی شود. تورم تنها موضوعی است که کارشناسان اقتصادی جهان برای آن راهکار پیدا کردند.در کشور‌های همسایه به جز ترکیه که اوضاع وحشتناکی در این زمینه دارد مابقی تورم تک رقمی دارند. ما باید موتور تولید تورم را خاموش کنیم. بانک مرکزی باید بتواند با منابع خود بازی و آن را مدیریت کرده و در جای درست آن را خرج کند. متاسفانه بانک‌ها به نور چشمی‌های خود تسهیلات ارائه می‌کنند. نظام متمرکز کنترل باید وجود داشته باشد تا به هر کسی تسهیلات طبق دلخواه تخصیص پیدا نکند.

باید ارزش ریال را بالا ببریم

وی ادامه داد: ما باید ارزش ریال را بالا ببریم. واردات خودرو و لوازم خانگی باید صورت گیرد تا قیمت‌ها کنترل شود و جابجایی نرخ ارز روی آنها اثر نگذارد لذا مدتی که بگذرد مردم دیگر روی جابجایی نرخ ارز حساس نخواهند بود.بانک مرکزی موفق شده است رشد نقدینگی را به زیر ۳۰ درصد برساند البته هنوز کافی نیست و ما به ۲۵ درصد در دولت شهید رئیسی نزدیک شدیم. باید بین نقدینگی و رشد اقتصادی یک ارتباط موثر وجود داشته باشد و نقدینگی باید بتواند رشد اقتصادی را پشتیبانی کند.ما پیش بینی می‌کنیم با کاری که در دولت شهید رئیسی آغاز شده در ۴ سال آینده به عدد ۶ تا ۷ درصد در نرخ تورم خواهیم رسید.

قاضی زاده هاشمی در پاسخ به این سوال که خیلی از افراد سهام عدالت ندارند آیا برنامه یا برای جاماندگان سهام عدالت دارید؟ گفت: فقر مطلق و فاصله طبقاتی از پراهمیت‌ترین موضوعاتی هست که هر دولتمردی باید به آن بپردازد . خوشبختانه در دولت شهید رئیسی فقر غذایی از بین رفت. یک دهه عدم رشد اقتصادی را تجربه کردیم و ۳۰ درصد در دهه ۹۰ سفره ایرانی کوچکتر شد و همین مشکلات ما را بیشتر کرد و باید از هفت دهک حمایت کنیم. در حالی که سالانه ۱۰۰ میلیارد دلار یارانه انرژی را به پولدارها می‌دهیم. ما کارت هوشمند انرژی را تعریف کرده‌ایم که به تدریج انجام می‌شود.

عمده افرادی که در دولت شهید رئیسی مشغول هستند ورودشون در دولت نهم و دهم بوده است

دغدغه بانوان این است که فرصت حضور و نقش آفرینی به آن ها بدهیم

این نامزد انتخابات درباره سهام عدالت باشد گفت: دارایی دولت برای مردم است. زمین‌های و شرکت‌های دولتی را به مردم منتقل کنیم. اما تنها سهام نیست و باید مدیریت را هم به مردم منتقل کنیمما به همه افرادی که در ایران هستند از محل دارایی های دولت سهم می برند. دولت دارایی های زیادی دارد . درباره زمین ها نیز به همین ترتیب است.
در بنیاد شهید نیز این کار را کردیم مثلا صندوق اندوخته شاهد و سازمان اقتصادی کوثر که سهام آن را میان خانواده ها تقسیم می کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که نام دولت شما خانواده است و جایگاه خانواده و زن در دولت شما چیست؟ بیان کرد: ایران مهد خانواده است. ما نگاهمان به زن که محور خانواده است نگاه متهجرانه نیست و نگاه بر اساس ارزش های غربی هم نیست.دغدغه بانوان این است که فرصت حضور و نقش آفرینی به آن ها بدهیم و ما باید این را ایجاد کنیم.با این نظام اداری و نظام اشتغال سعادتی در آن وجود ندارد. باید انقلابی در ساز و کار هیات اداری خود داشته باشیم. باید ساز و کار های این گونه را حل کنیم تا اقتصاد و فرهنگ نیز به راه درست خود بازگردد.

افزایش حقوق ها باید مطابق با تورم باشد

قاضی زاده هاشمی خاطر نشان کرد: در آموزش و پرورش مشکل معلم داریم. چرا از ظرفیت بانوان خود استفادع نمی‌کنیم و طرح معلم یار را از این بانوان عزیز استفاده نمی‌کنیم. در بنیاد شهید در طرحی این اقدام را با کمک همسران و مادران شهید انجام دادیم افزایش نشاط جامعه بسیار مهم است. ما کارتی را برای طرح نشاط خانواده تهیه کردیم و البته این به صورت پلکانی است و هر چه در دهک‌های پایینی باشد قابلیت آن طرح بیشتر است

وی در پاسخ به این سوال که برای اینکه حقوق کارمندان دولت بیست درصد زیاد شود و تورم ۴۰ درصد برنامه شما چیست؟ گفت: ما حتما باید مطابق با تورم حتی بیشتر افزایش حقوق ها را انجام بدهیم. ابته باید در قانون کار باید اقداماتی انجام شود که حقوق برابر با نرخ تورم افزایش پیدا کند.

باید برای افراد امنیت شغلی ایجاد کنیم

این نامزد انتخابات در پاسخ به سوال مبنی بر اینکه برنامه شما برای تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی چیست؟ بیان کرد: تبعیض در نیروی انسانی درست شده است. در دولت نهم و دهم این اقدام را انجام داریم. اگر نیاز نداریم باید تکلیف را مشخص کنیم و باید برای افراد امنیت شغلی ایجاد کنیم و نباید کارمندان را اذیت کنیم و از این قاعده برای اذیت کردن کارمندان استفاده کنیم. در این ۳ سال ۲۱۷ هزار نفر تبدیل وضعیت شده اند و تنها در شرکت‌های خصولتی مشکل داریم و من قول می‌دهم این اقدام را به بهترین شکل انجام دهیم و مشکلات را حل کنیم.

وی ادامه داد:‌در حوزه کشاورزی باید اقدامات خود را تغییر دهیم. اکنون ۱۵ تا ۲۰ درصد محصولات به کشاورزان می‌سد ما باید کشاورزان را ثروتمند کنیم و باید یارانه را به ذی نفع نهایی بدهیم تا ثروت به کشاورزان برسدما ۱۸ میلیون هکتار زمین قابل کشتار داریم ، اما نیاز به تکنولوژی داریم.

رشد اقتصادی ۸ درصد بدون سرمایه گذاری بخش خصوصی امکان پذیر نیست

قاضی زاده هاشمی در پاسخ به این سوال که برنامه شما برای بهبود محیط کسب و کار چیست؟ گفت: رشد اقتصادی ۸ درصد بدون سرمایه گذاری بخش خصوصی امکان پذیر نیست. باید تورم را کنترل کنیم و بی ثباتی بازار و را کنرل کنیم. ظرف ۳ ماه اول دولت این اقدامات را انجام دهیم. ما باید بتوانیم به ترتیبی به تبادل عرضه و تقاضای داخلی بازار را کنترل کنیم. اکنون در حوزه صنعت و معدن و حوزه‌های دیگر نیز گرفتار قانون‌های دست و پاگیری هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که  آیا وعده‌های خود را مطمئن هستید عملی می‌کنید؟ بیان کرد: ما بعد از انتخاب همه دعده‌ها را مستند می‌کنیم که مردم ببینید اگر انجام ندادم به شرط حیات کاندید نمی‌شوم. مثلا موضوع حل کردن ۳ روزه مشکل بورس یک مغالطه بود که برخی از دوستان انجام دادند. بازار سرمایه بازار آینده است و مردم آینده را می‌خرند. وقتی روش‌های خود را اصلاح کنید روند‌ها عادی می‌شود. 

با رعایت الگوی مصرف سهمیه‌ها بنزین تغییری نمی‌کند

تا الان احساس وظیفه دارم که بایستم

این کاندیدا گفت: اما اکنون بی اعتمادی زیاد شده است. ۳ سال پیش ما با محاسبه آن حرف را زدیم . بنده به ملت ایران می‌گویم و اگر انجام ندادم برای ۴ سال آینده نخواهم آمد.

وی درباره هزینه تبلیغاتی خود گفت:‌من هر جا رایگان باشد استفاده کردم. ستاد ما در دل خانواده‌های ایرانی است و قلب مردان و زنان ستاد من است. من تقریبا هزینه‌ای که تا به امروز انجام دادم نزدیک به صفر است چرا که نمی‌خواهم وام دار کسی باشم. چرا که وام داران بعدا توقع دارند.

قاضی زاده هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا  تا پایان انتخابات هستید؟تا الان احساس وظیفه دارم که بایستم؛  علت سوال‌های بی حد شما را نمی‌دانم و تکرار این سوال‌ها به نظر من کار درستی نیست.

خبرنگاران: فاطمه سیدی، محمدحسین نیکخوی متین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۰۴ تير ۱۴۰۳
بخاب خابت میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۰۴ تير ۱۴۰۳
یکی باید به جوونای ما حالی کنه اونا باید چایی بذارن جلوی زن نه برعکس و زنا هر کاری میکنن دارن به خونواده لطف میکنن
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۹:۵۸ ۰۴ تير ۱۴۰۳
هنگام پایان ساعت کاری در پترو شیمی و پالایشگاه اراک اگر نگاه کرده باشید شاید حدود ۲۰ اتوبوس فقط مختص سرویس خانمهای شاغل است ، آیا بهتر نبود بجای این تعداد خانم پسران جوان اراک مشغول بکار میشدن و هر کدام یک زندگی تشکیل می دادند ؟ حالا سایر سازمانها و ادارات به کنار که آنها هم به همین نحو است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۰۴ تير ۱۴۰۳
سلام برادر گرامی آقا عمار
این حرف شما کاملا درسته ولی عده ای سعی دارند مسیر غلط در پیش گرفته تا کشور را نابود کنند اشتغال زنان در مشاغل غیر ضروری امروز بزرگترین آفت جامعه هست علاوه بر بیکاری جوانان باعث مشکلات بسیاری در زمینه های فرهنگی،اجتماعی و اقتصادی شده است.به غیر از پزشک و خیاط و معلم و آرایشگر و یکی دو عنوان شغلی دیگر حضور زنان در سایر مشاغل باعث پسرفت جامعه در همه زمینه ها خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۵ ۰۴ تير ۱۴۰۳
سلام کاملا با شما موافق هستم بجز مشاغل تخصصی برای خانمها مانند پرستاری ، معلمی و آرایشگاهی و خیاطی مخصوص بانوان در دیگر مشاغل که آقایان توان انجام آن را دارند و مردان بیکار وجود دارد بکار گیری خانم اشتباه محض است ، الان خیلی خانم های کارمند چون خودشان درآمد مستقل دارند حتی از خانواده خود هم مستقل شدن و مجردی زندگی می کنند ولی ازدواج نمی کنند که این رویه خود مشکلات خاص خود را در اجتماع دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۰۳ تير ۱۴۰۳
یه چیزی میگم به مزاج خیلیا سازگار نیست ، زن خانه دار به کنار ، یک جوان و یک مرد نان آور خانواده با چند سر عائله سازمان تامین اجتماعی حاضر به بیمه کردن این افراد به صورت رایگان نیست ، بعد شما صحبت از بیمه زن خانه دار می کنید ، واقعا درک نمی کنم مشاوران شما یا بی سوادند یا اصلا مشاور نیستند .برای همه ثابت شده هستید این قدر دروغ به مردم نگویید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۰۳ تير ۱۴۰۳
مشکل بیکاری کشور هم حل شد. نرخ بیکاری صفر شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۰۳ تير ۱۴۰۳
درود بر رهرو شهید خدمت موفق‌باشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۰۳ تير ۱۴۰۳
همین مانده که بین خانواده ها هم اختلاف انداخته و فرهنگ اصیل دین و میهن ما را به قهقرا بکشانید! به حقوق بازنشسته های بنده خدا مانده اید ...!! خدا شاهده آدم اگه از خدا بترسه اینقدر بی تقوایی نمیکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۰۳ تير ۱۴۰۳
یه وضعیت واقعی و تلخ از گذشته تا هم اکنون:
بسیاری از پسرها و آقایون تا قبل از ازدواج در خانه پدری، دوتا پیش خدمت( مادر و خواهر) میخوان و دارند که بعد از ازدواج این دو نفر جاشون رو به دو خانم دیگه (همسر و دختر )میدن...
بدبختانه این وضعیت نابهنجار ناشی از تربیت نادرسته که با کمال تاسف عمیق بخش مهمی از این تربیت ناصحیح توسط همین افراد ( یعنی مادران) و خانواده شکل گرفته...
لطفا در این مورد کار آموزشی بشه که افراد در درون خانواده نه ظالم و نه مظلوم باشند بعد برسیم به محیط اجتماعی بزرگ خارج از خانه و خانواده...
چند درصد شوهران خانه داری خانم رو شغل میدونند و به تبع قبول اون به لوازمش پای بندند؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۰۳ تير ۱۴۰۳
تو دیگه چقدر ...!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۵ ۰۳ تير ۱۴۰۳
برای صفر پول ملی چه برنامه ای دارید .. الان هر چیز که می خواهیم بخریم دو برابر پول خودش گرون شده حقوق اداره کار 8 میلیون هست رفتم ماشین بیمه بکنم سال گذشته با تخفیف 1700000 امثال رفتم 3700000 پرسیدم چرا گفت دیه گرون شده وبیمه ها تخفیف نمیدن و تخفیف ها رو از بین بردن چرا رسیدگی نمیشه کسی که 30 بیمه ریخته و تصادف نکرده پولش رو بیمه می خوره و هیچ آپشن و مزایا ندارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۷ ۰۳ تير ۱۴۰۳
صبح بخیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۰۳ تير ۱۴۰۳
صبح شمام بخیر صبحانه چای خورید امر بفرما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۴ ۰۳ تير ۱۴۰۳
جوونا کله اشون داغه و نمیفهمن زن وظیفه نداره رفت و روب کنه و بچه داری کنه و فقط باید به خودش برسه باید همونطور که بیرون کار میکنن وقتی اومدن خونه رفت و روب کنن و بشور و بساب کنن البته طبق میل زن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۸ ۰۳ تير ۱۴۰۳
شعارالکی نده لطفاً .دیگه گوشمون با گرانی بریده شد...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۰۳ تير ۱۴۰۳
واقعا حرف درست حسابی هست دلاور
Iran (Islamic Republic of)
محمدولایی بازنشسته
۰۶:۴۷ ۰۳ تير ۱۴۰۳
درحد یه دهدار دیپلمه راست وصداقت را نداری فقط توهم وتوهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۴ ۰۳ تير ۱۴۰۳
وعده های تکراری و تاریخ مصرف گذشته.......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۰ ۰۳ تير ۱۴۰۳
چرا به همه چی به چشم مادیات نگاه میکنی, با چه معیاری میخواین حقوق در نظر بگیرین... بهتر نیست بعضی خدمات رایگان بهشون بدین؟
مثلا خدمات ورزشی بهداشتی تفریحی و....
Iran (Islamic Republic of)
قانون مربوط به پرداخت حق بازنشستگان از مناطق جنگی اجرا شود
۰۵:۰۲ ۰۳ تير ۱۴۰۳
قانون مربوط به پرداخت حق بازنشستگان از مناطق جنگی اجرا شود
استفساریه ماده 112 درباره حق بازنشستگان از مناطق جنگی اجرا نمی شود و دولت به بهانه بار مالی آن را اجرا نمی کند. حق این قشر در حال تضییع شدن است.
این استفساریه در مجلس تصویب شد منتها اجرا نمی شود با وجودی که که بار مالی چندانی هم ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۴ ۰۳ تير ۱۴۰۳
یکشنبه 15بهمن ماه 1402 پرونده جانبازی بنده را تکمیل وبه کمیسیون پزشکی درمانگاه شهید نبوی شهری ری ارسا ل شده ولی متاسفانه هنوز هیچ خبری نشده تاکی باید انتظار بکشیم
تهران - شهرری میدان معلم ابتدای جاده ورامین درمانگاه شبانه روزی شهید نبویب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۰۳ تير ۱۴۰۳
1403/04/03 - 11:35
سلام
ما باید تا کی صبر کنیم آقایان جواب نامه کمیسیون ما را بدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۷ ۰۳ تير ۱۴۰۳
جالبه آقای قالیباف در مناظره وعده های زیر را به مردم داد.
من، محمد باقر قالیباف با اجرای این طرح ۵ فوریتی، آینده روشن ایران را تضمین می‌کنم.
۱- اعطای ۲۰۰ متر زمین رایگان به خانواده‌های فاقد مسکن
۲- آزادسازی واردات خودرو
۳- تامین معیشت با واگذاری ۴۰ میلیون «رفاه کارت» جهت تامین اقلام اساسی زندگی
۴- احداث دیوار عظیم مرزی در شرق کشور و مقابله با آسیب ورود اتباع
۵- تاسیس پایتخت دوم کشور در آب‌های دریای عمان و ایجاد قطب اقتصادی کشور

آخه یکی نیست بگه مرد چرا دروغ میگی ؟ مگه الان رئیس مجلس نیستی و مگر این موارد در اختیاراتش دست تو نیست؟ پس چرا تا الان تصویب نقدی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۱ ۰۴ تير ۱۴۰۳
آنها فکر کردن خودشون دانا هستند موقع جنگ نیست که تو فرمانده ملت باشید الان فرمانده جنگ علم عقل نخبه‌ها همان موشک‌ها به اسرائیل رفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۹ ۰۳ تير ۱۴۰۳
آقای قاضی زاده بفکر کارگران نیروگاه برق شهدای پاکدشت باشید که به زور و تهدید ساعت کار رو از ۸ به ۱۲ افزایش دادند. این مجموعه بی روحیه و نا امید زیر مجموعه بنیاد شماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۶ ۰۳ تير ۱۴۰۳
دولت دکتر رئیسی در بسیاری از ابعاد سازندگی بسیار بسیار خوب عمل کرد این در حالی بود که در بسیاری از دولت‌های پیشین حتی با در آمدهایی 150 دلاری برای هر بشکه نفت این حرکت‌های عمرانی را انجام نداده بودند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۹ ۰۳ تير ۱۴۰۳
اقای قاضی زاده ، همه چی آرومه ما چقدر خوشبختیم
همه چی ارزونه، گرونی رو بستیم
نه تورم داریم ، همه دل به توبستیم
سفره ها پر نونه، ما کنارت هستیم
همه خوب میدونیم، سه ساله دربستیم
دلار بی تاثیره، ما بدنبالش نیستیم
جیبامون پر پوله، دیگه فقیر نیستیم
تو خیلی میدونی ، ولی ما مجنون نیستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۵ ۰۳ تير ۱۴۰۳
همه اینا پول میخواد ما الانم کسری بودجه داریم پول اینکارارو از کجا میخوای بیاری ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۲ ۰۳ تير ۱۴۰۳
""یک دهه عدم رشد اقتصادی را تجربه کردیم و ۳۰ درصد در دهه ۹۰ سفره ایرانی کوچکتر شد""

وی در ادامه نگفت که در سه سال اخیر بالای ۷۰ درصد سفره مردم کوچکتر شد ...

ضمنا ممنون که شما مشکل بورس را سه روزه حل کردین

جناب پوششی امسال با گرفتن چه پست وسمتی کنار میکشید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۲ ۰۳ تير ۱۴۰۳
چه شعارهای قشنگی میدن
Netherlands (Kingdom of the)
ناشناس
۰۰:۰۵ ۰۳ تير ۱۴۰۳
زودتر انصراف بده وقت مردم و بودجه مملکت رو هدر نده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۰۲ تير ۱۴۰۳
اینو رئیس جمهورهای قبلی گفتن کهنه شده و عمل نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۸ ۰۲ تير ۱۴۰۳
آقایون مهریه خانمها رو بدن حله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۰۲ تير ۱۴۰۳
این حرف را چند سال پیش جناب آقای دکتر محسن رضایی هم. گفتند اما نمیشد دولتی که بعدش انتخاب میشود چرا اجرا نمیکنه ؟؟؟؟ حتما باید همان کسی که این ایده را داده انجام و اجرا کنه
آخرین اخبار