دومین مستند انتخاباتی مصطفی پورمحمدی

مستند دوم از دو مستند انتخاباتی مصطفی پورمحمدی منتشر شد.

هر کدام از نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۳ دو مستند را با هدف آشنایی مردم با ایشان و برنامه‌های آتی آنها از شبکه‌های تلویزیونی صداوسیما به روی آنتن خواهند برد.
دومین مستند انتخاباتی مصطفی پورمحمدی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری منتشر شده است. این مستند انتخاباتی را به مدت زمان ۳۰ دقیقه در ادامه گزارش مشاهده می‌کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۰۳ تير ۱۴۰۳
سیاسی باز امنیتی اطلاعاتی
Iran (Islamic Republic of)
عمار .‌
۰۷:۳۷ ۰۳ تير ۱۴۰۳
به نام خداوند جان و خرد : درود خداقوت احسنت ایوالله ماشاءالله مرحبا آفرین بر شما دکتر زاکانی و حجت الاسلام پورمحمدی که با هم متحد شدید که به خوبی درک کردید مشکلات آحاد مردم ایران اسلامی عزیزمان را ، جناب آقای دکتر زاکانی گوی سبقت را از رقیبان انتخاباتیشو ربوده و از همگیشان پیشی گرفته با وعده صادق دادن به هر نفر ایرانی یارانه بگیر معادل چند گرم طلا سالیانه ۱۱۰ میلیون تومان به حساب یارانه بگیران واریز می کند مردم ایران نقد را از دست نمی دهند نسیه را بگیرند مطمئن دکتر زاکانی رای حداکثری مردم ایران اسلامی را خواهد آورد و رئیس جمهور محترم محبوب مردمی آینده نزدیک ایران اسلامی عزیزمان خواهد شد چرا که اکثریت مردم ایران اسلامی به فقر فلاکت زدگی درماندگی شدید مالی دوچار شده اند . والسلام و صلوات التماس دعا . و من الله التوفیق .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۶ ۰۳ تير ۱۴۰۳
صدق الله علی العظیم!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۰ ۰۳ تير ۱۴۰۳
سلام علیکم
همراهی و همکاری و همیاری خواهم کرد ،شرایط تبلیغات را مهیا‌ بفرمایید،فرشاد فاریابی(بروجرد)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۷ ۰۳ تير ۱۴۰۳
کاش چشم وگوشتو باز میکردی بروجرد نیازی به این آقا نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۶ ۰۳ تير ۱۴۰۳
یک مسول همیشه باید در میان مردم باشد و مشکلات رو از نزدیک درک کند نه وقتی کاندید شد قیمت عینک چطور بود قیمت گوشت و نمیدونستی گارگری که ماهی ۱۳ میلیون براش پایه حقوق زدین با این گرونی زندگی میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۵ ۰۳ تير ۱۴۰۳
بسیاری از خانواده ها ۱۳ میلیون حقوق ندارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۲ ۰۳ تير ۱۴۰۳
حتما میبایس کاندیدای ریاست جمهوری میشدین تا تو بازار ی گشتی می‌زدین تا حال روز مردم را متوجه میشدین چرا قبلاً مسولان بین مردم و بازاری نمی‌روند تا حال خراب مردم را متوجه شوند چه فروشنده های کاسب و چه مشتریان که قصد خرید دارند و در توانشان نیست چرا مسولان لباس مبدل نمی‌پوشند تا از وضع کشور آگاهی پیدا کنند ؟؟؟ همچی را گل و بلبل نبینند باز خوبه آقای پور محمدی به خودشان زحمت دادن وارد بین مردم شدند
آخرین اخبار