برگزاری رزمایش گروه‌های جهادی در مناطق عشایری کوهرنگ

رزمایش مشترک گروه‌های جهادی با حضور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان امور عشایر ایران در مناطق عشایری کوهرنگ برگزار شد.

نهمین مرحله رزمایش مشترک گروه‌های جهادی باحضور حجت الاسلام والمسلمین بحرینی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان امور عشایر ایران و رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

این رزمایش دو روزه با رویکرد‌های فرهنگی، خدمت رسانی، محرومیت زدایی، دامپزشکی، پزشکی، مشاوره، آموزش و عمرانی در منطقه سخت گذر عشایری موگویی شهرستان کوهرنگ که شش ماه از سال را راه ارتباطی ندارند، برگزار شد.


بیشتر بخوانید


حضور در گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری نشست جهاد تبیین با حضور سران عشایر و برگزاری کلاس‌های آموزشی هویت زن از فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی این رزمایش بود.

 توزیع ۱۰ تن خوراک دام، توزیع ۶۵۰کیسه آرد، توزیع ۶۵۰پک معیشتی شامل برنج و روغن و رب و عدس، توزیع ۷۰۰دست لباس کامل و همچنین ویزیت و داروی رایگان، توزیع واکسن و دارو، سم پاشی جایگاه‌های دام و آموزش دامداران نیز از خدمات مومنانه و پزشکی و دامپزشکی که در این رزمایش به عشایر ارائه شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور عشایر چهارمحال و بختیاری، فرمانده بسیج عشایری استان و جمعی از مسئولین و کارشناسان امور عشایر استان و شهرستان‌ها نیز در این رزمایش حضور داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار