مردم سیستان و بلوچستان حضوری پرشور در انتخابات خواهند داشت

۳ معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: پرچم مشارکت در انتخابات در این استان بالا است و مثل همیشه مردم این نقطه از ایران اسلامی به تکلیف خود عمل و حضوری پرشور خواهند کرد.

 رضا شریفی در رویداد جشنواره خیرین‌مدرسه ساز که در تالار امام رضا (ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد با بیان اینکه پرچم مشارکت انتخابات در این استان همواره بالا بوده است، اظهار کرد: قطعا در انتخابات پیش رو نیز اینگونه خواهد بود و مردم استان در حوزه مشارکت مثل همیشه به تکلیف خود عمل خواهند کرد.
وی ادامه داد: سیستان و بلوچستان عقبه تاریخی پر افتخاری دارد، این استان دارای ریشه است این مدل تلاش و زحمتی که اکنون در استان صورت می‌گیرد باید توسعه و ادامه دهیم.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان عنوان کرد: اکنون ظرفیت‌های مختلف آموزشی، پژوهشی و سرمایه سازی در سیستان و بلوچستان در حال رشد است.
وی تصریح کرد: سال گذشته در همه شاخص‌های زیربنایی، اقتصادی، ظرفیت سازی در مرز، سواحل مَکُران، شیلات و پتروشیمی شاهد رشد در سیستان و بلوچستان بودیم همچنین در حوزه اجتماعی یعنی امید و رضایت مردم از مسئولان رشد قابل توجهی در استان داشتیم.
شریفی خاطرنشان کرد: برای سرعت بخشیدن به فرآیند توسعه در سیستان و بلوچستان نیازمند مشارکت مردم در همه حوزه‌ها هستیم که قطعا نقش این جمع در فرهنگ سازی بسیار برجسته است.
وی با بیان اینکه فرآیند توسعه سیستان و بلوچستان با کمک ریش سفیدان، علما و سایر لایه‌های اجتماعی شتاب می‌گیرد، گفت: در مجموعه مدیریتی سیستان و بلوچستان اراده محکمی داریم که برای جبران عقب ماندگی‌ها فارغ از خط کشی‌های قومی و مذهبی از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

برچسب ها: استانداری ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار