تعدادی از سادات تحت حمایت کمیته امداد بیرجند تجلیل شدند

در همایش مهدویت در امتداد غدیر از تعدادی از سادات تحت‌ حمایت کمیته امداد بیرجند قدردانی شد.

همایش مهدویت در امتداد غدیر و آیین افتتاحیه کلاس‌های اوقات فراغت مجتمع فرهنگی تربیتی شهید آوینی با حضور خطیب‌زاده قائم مقام کمیته امداد خراسان جنوبی، سورگی معاون فرهنگی و ضیایی‌فر مشاور امور بانوان کمیته‌ امداد استان و جمع دیگری از مسئولان کمیته‌امداد شهرستان بیرجند برگزار شد. 

حجت الاسلام و المسلمین ایزدخواه سخنران این همایش ضمن ارائه نکاتی در رابطه با هنر زندگی کردن گفت: درس غدیر برای امروز ما درس وحدت است، برخلاف اینکه تصور می‌شود، طرح مسائل غدیر، ممکن است اختلاف افکن باشد.

او با اشاره به انتخابات پیش‌رو و نیاز به وحدت در جامعه افزود: حضور حداکثری در انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است و اقتدار ایران اسلامی را تقویت خواهد کرد و رئیس جمهوری با پشتوانه مردمی روی کارخواهد آمد.


بیشتر بخوانید


 خزاعی عرب رئیس کمیته امداد منطقه ۲ بیرجند گفت: در کنار توجه به تحصیل دانش‌آموزان نباید از اهمیت آموزش کار و کسب مهارت جهت موفقیت دانش آموزان غافل باشیم، زیرا توانمندسازی و آموزش این دانش آموزان در آینده شغلی و زندگی آنان تأثیر زیادی خواهد داشت.

او با تأکید بر نقش اوقات فراغت بر توانمندسازی جامعه هدف به ویژه دانش‌آموزان، تصریح کرد: کودکان سرمایه‌های نظام هستند و همه ما بر سر سفره نظامی قرار گرفتیم که برای این سرمایه‌ها ارزش قائل هستند.

همچنین در کنار تجلیل از تعدادی از سادات مددجوی تحت حمایت کمیته امداد منطقه ۲ بیرجند، اجرای گروه سرود، اجرای گروه مرشدی زورخانه مالک اشتر و برپایی ایستگاه نقاشی من غدیری‌ام ویژه کودکان از دیگر برنامه‌های همایش در امتداد غدیر بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.