اجرای ۴ طرح راهداری با پیشرفت بیش از ۷۰ درصد در البرز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز از پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی طرح روکش آسفالت جاده مخصوص کرج و پیشرفت ۷۰ درصدی دو طرح روکش آسفالت محور قدیم کرج-هشتگرد-آبیک و روکش آسفالت گرم محور کیانمهر -قزلحصار خبر داد.

علی زندی فر گفت:عملیات تکمیلی طرح روکش آسفالت گرم محور قزلحصار-کیانمهر حدفاصل پل راه آهن تا کیانمهر به صورت رفت و برگشت با پیشرفت فیزیکی بیش از ۷۰ درصد با اعتباری بالغ بر ۳۳ میلیارد تومان در حال انجام است.
 
زندی فر به پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه روکش آسفالت جاده مخصوص کرج اشاره کرد و گفت: عملیات لکه گیری و روکش آسفالت گرم محور جاده مخصوص کرج (بزرگراه شهید لشگری) محدوده پل کلاک تا گرمدره به صورت رفت و برگشت با اعتباری بالغ بر ۵۶ میلیارد تومان در حال تکمیل است.
 
 وی ادامه داد: عملیات اجرایی طرح روکش آسفالت حفاظتی میکروسرفیسینگ محور قدیم کرج-هشتگرد-آبیک به صورت رفت و برگشت با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی و اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان در حال انجام است.
 
 این مسئول همچنین به طرح ایمن سازی و بهسازی جاده قدیم کرج -هشتگرد اشاره کرد و گفت: عملیات بهسازی و ایمن سازی فاز اول جاده قدیم کرج_هشتگرد محدوده کمالشهر تا پلیس راه حصارک با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان در حال انجام است.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز بیان کرد: روند تکمیل پروژه‌های راهداری استان به سرعت بیشتری در حال انجام است و امیدواریم تا آغاز هفته دولت بتوانیم طرح‌ها را به بهره برداری برسانیم.

برچسب ها: راهداری ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.