فرمانده سپاه سلمان:

وظیفه امروز بسیج تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است

فرمانده سپاه سلمان گفت: امروز وظیفه بسیج مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است تا دشمن برای چندمین بار سر تعظیم در برابر ملت ایران فرود آورد.

سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان صبح امروز در جمع فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان سراوان اظهار داشت: پیش از انقلاب اسلامی ایران باوجود ظرفیت های بسیاری که داشت تبدیل به یک مستعمره صرف برای نظام سلطه شده بود.

وی افزود: ما پیش از انقلاب در تمامی حوزه ها از جمله آموزش، بهداشت، معیشت و ... در انتهای جدول کشورها بودیم.

شفائی تصریح کرد: ملت قهرمان ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی با اتکاء به قدرت لایزال الهی، رهبری های حکیمانه امامین انقلاب اسلامی، همراهی مردمان شریف ایران و تلاش و مجاهدت مسئولان خدمتگذار توانستند علی رغم فتنه های متعدد، پیوسته و گوناگون دشمن در سطوح و ابعاد مختلف پیشرفت های چشمگیری را رقم بزنند؛ ما در حوزه های بهداشت، آموزش، راه، علمی، دفاعی، زیرساخت و ... پیشرفت های خوبی به دست آوردیم و با وجود موانع دشمنان توانستیم دستاوردهای قابل قبولی را رقم بزنیم.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: کشور ایران توانسته با اتکا به داشته ها و نبوغ جوانان خود به قدرتی منطقه ای تبدیل شود که امروز هیچ کشوری قدرت رویارویی با ما را ندارد.

شفایی در ادامه گفت: هدف ما حرکت در راستای خلاف راهبرد دشمن است؛ اگر دشمن به دنبال القای ناامیدی و پایین آوردن مشارکت در انتخابات است ما باید تمام تلاش خود را بکنیم تا انتخاباتی پر شور و با مشارکت حداکثری را رقم بزنیم. مشارکت حداکثری مردم در انتخابات می تواند در انسجام، وحدت و پیشرفت ملی، توسعه، صلابت و اقتدار کشور و همچنین در تسریع حل مشکلات مردم نقشی محوری داشته باشد.

وی افزود: نکته ای که می بایست همواره مورد تاکید قرار گیرد مراقبت فرماندهان و پرهیز جدی از ورود به مصادیق است؛ ما باید بر مشارکت حداکثری و بیان شاخص های فرد اصلح مورد تاکید مقام معظم رهبری اقدام نماییم.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: بسیج در راستای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات باید تمام توان خود را به میدان بیاورد و با ظرفیت برنامه های بصیرتی و از طریق روشنگری درست این مسئله مهم را تحقق بورزد. امروز وظیفه بسیج مشارکت حداکثری در انتخابات است تا دشمن سر تعظیم در برابر ملت ایران فرود آورد.

وی افزود: یکی از مباحث مهم و قابل توجهی که شما باید با بهره مندی از همه ظرفیت ها و با مجاهدت پیوسته برای آن تلاش کنید؛ اهتمام جدی به امنیت پایدار و مردمی در منطقه برای خنثی سازی راهبرد ناامن سازی دشمن می باشد؛ ما باید با هم افزایی و بهره برداری از ظرفیت های موجود تلاش کنیم تا فضای آرام و مطمئنی که امروز در جای جای جغرافیای ایران و استان ما وجود دارد حفظ شده تا در یک فضای سرشار از آرامش مردمان عزیز ما به امورات روزمره خود برسند.

شفائی در پایان خاطرنشان کرد: بسیج از ظرفیت های اثرگذار و ارزشمند کشور است که با داشتن یک ساختار وسیع و گسترده در جغرافیای ایران اسلامی می تواند نقش محوری خود را به خوبی ایفا کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار