معاون استاندار:

بیش از ۲۰۰ هزار رای اولی در سیستان و بلوچستان آماده خلق حماسه‌ای دیگر هستند

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۲۰۰ هزار نفر رای اولی در استان داریم که در انتخابات مجلس شورای اسلامی ۴۶ درصد از رای دهندگان را تشکیل داده اند.

رضا شریفی در جلسه شورای اطلاع رسانی سیستان و بلوچستان که در تالار اشراق مجتمع بزرگ فرهنگی و هنری زاهدان برگزار شد با بیان اینکه یک هزار و ۸۳۰ شعبه اخذ رای در استان ایجاد شده و بیش از ۴۵ هزار نفر به برگزاری انتخابات کمک می‌کنند،  اظهار کرد: مردم این استان قطعا همچون همیشه در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می‌کنند و کسانی که به هر دلیلی در انتخابات شرکت نکنند در زمین دشمن بازی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی، چون خنثی نیست، طرفدار و دشمنان زیادی هم دارد، افزود: پرچم جمهوری اسلامی بالاست و توانسته گفتمان مقاومت را از ایران به اروپا و آمریکا صادر کند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه بیداری اسلامی به بیداری جهانی تبدیل شده است، ادامه داد: نامه اخیر رهبر معظم انقلاب به دانشجویان آمریکا و اروپا، نگاه غربی‌ها را به نسل z و تئوری نسل z در جمهوری اسلامی را معکوس کرد.

وی بیان کرد: سه نامه راهبردی رهبر معظم انقلاب به دانشجویان آمریکایی و اروپایی تمام نظریه پردازان غربی را متحیر کرد و تمام نقشه‌های دشمن در موضوع حجاب، عفاف و نسل z را نقش بر آب کرد.

شریفی با گرامیداشت یاد شهدای پرواز اردیبهشت و شهید جمهور، خاطرنشان کرد: آماده میزبانی از شهید رئیسی بودیم، اما تقدیر الهی طور دیگر رقم خورد، اما راه شهید آیت الله رئیسی، شهید خدمت ادامه دارد.

وی تاکید کرد: راه شهید رئیسی زنده و این مسیر توقف ناپذیر است و هر دولت با هر گرایشی باید همین مسیر را در سیستان و بلوچستان ادامه دهد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: اصحاب رسانه، فعالان فضای مجازی، روابط عمومی‌ها و مدیران همدل و هم صدا شدند و نظام مسائل استان را احصا کردند و نظام حل مسائل این منطقه را درک می‌کنند.

وی تصریح کرد: شاخص دسترسی و پاکدستی در بین مدیران سیستان و بلوچستان بالاست و شاخص امید، اعتماد و رضایت از شمال تا جنوب استان در سه سال اخیر رشد کرده است.

شریفی افزود: گفتمان مطالبه‌گری در سیستان و بلوچستان نهادینه شده و ادبیات مردم در این استان تغییر و کاملا مبتنی بر گفتمان توسعه و پیشرفت شکل گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه باید استان را با همکاری هم بسازیم، بیان کرد: این امر شدنی و دست یافتنی است به شرط اینکه قدرت تحمل خودمان را بالا ببریم و در حوزه اجتماعی سنت‌های فراموش شده این استان را احیا کنیم.

وی تصریح کرد: باید سند توسعه سیستان و بلوچستان را بروز کنیم و پیشنهادات را به صورت مکتوب در هر سطح و گرایشی به مسئولان ارائه و در نظام حل مسائل استان از شمال تا جنوب مشارکت کنیم، زیرا تشخیص مسائل بخش بزرگی از درمان است.

 

برچسب ها: استانداری ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار