سواستفاده احتمالی ترامپ از زوال شناختی بایدن در مناظرات

روزنامه نیویورک پست نوشت که دونالد ترامپ ممکن است از زوال شناختی رقیب خود طی مناظرات آتی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، استفاده کند.

روزنامه نیویورک پست نوشت که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا ممکن است از آشفتگی و زوال شناختی جو بایدن، رقیب خود در مناظره آتی که قرار است در ۲۷ ژوئن میان آنها برگزار شود، استفاده کند.

براساس گزارش آر تی، این روزنامه نوشت: طبق گفته مخالفان سابق بایدن، او دارای نقاط ضعف متعددی است، از جمله بد خلقی و عدم توانایی‌های شناختی، که ممکن است ترامپ در مناظره با بایدن که قرار است در ۲۷ ژوئن برگزار شود، استفاده کند.

این روزنامه به نقل از منابعی نوشت که بایدن به دلیل مشکلاتی که در کنترل خود از زمان مبارزات انتخاباتی در سنا داشت، مشهور شد. او در سنا قبل از انتقال به کاخ سفید به عنوان معاون باراک اوباما، رئیس‌جمهور وقت آمریکا کار می‌کرد.

طی حادثه دیگری که در دسامبر ۲۰۱۹ رخ داد، بایدن مردی را که از او درباره کار پسرش هانتر در اوکراین پرسیده بود، به عنوان یک «دروغگوی لعنتی» و «چاق» توصیف کرد.

یکی دیگر از نقاط ضعف شناخته شده بایدن کاهش توانایی‌های شناختی اوست که مدت هاست در مطبوعات آمریکا مورد بحث قرار گرفته است. مخالفان بایدن خاطرنشان کردند که بایدن دیگر همان مردی که ۴ سال پیش بود در مناظره‌های قبلی خود با ترامپ در نظر گرفته نمی‌شود. نیویورک پسن پیش‌بینی کرد که ترامپ در طول مناظره آینده سعی خواهد کرد رئیس دولت را فردی پیر و ناتوان از مقابله با حقایق و فشار معرفی کند.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۰۳ تير ۱۴۰۳
آخه چه اجباریه بایدن بیچاره که هم مریضه و هم زوال عقل داره رئیس جمهور بشه، یعنی دیگه فرد شایسته و مناسبی در دستگاه دولتی آمریکا وجود نداره؟؟؟؟!!!!!!
آخرین اخبار