پزشکیان در نشست اتاق اصناف؛

حرف حزب و جناح که پشتوانه علمی نداشته باشد را نمی‌پذیرم

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: حرف حزب و جناح که پشتوانه علمی نداشته باشد را نمی‌پذیرم.

مسعود پزشکیان کانديدای انتخابات ریاست جمهوری در نشست اتاق اصناف گفت: من حزبی کار نخواهم کرد و براساس کار کارشناسی کار می کنم.

وی افزود:حرف کارشناسی را می پذیرم و حرف حزبی و جناحی که پشتیبانی علمی نداشته باشد نمی پذیریم.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: بدون ارتباط با خارج هر کاری در داخل بکنیم به جایی نخواهیم رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۰۴ تير ۱۴۰۳
ببینیم و تعریف کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۰۴ تير ۱۴۰۳
مجلس شورای اسلامی متأسفانه از سال 1359 تاکنون به تعهدات خود در قبال ایثارگران به‌خوبی عمل نکرده‌است چرا؟
با تشکر پیغام شما ثبت گردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۰۳ تير ۱۴۰۳
چرا در این سالها این حرفها را نمیزدی؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۰۳ تير ۱۴۰۳
حزب اصلاح طلب پشتوانه علمی ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۷ ۰۳ تير ۱۴۰۳
آقای پزشکیان ما جوانان و مردم نخبه ایرانی فقط و فقط رشد 100درصدی و رتبه یک تراز جهانی رو میخاهیم. رتبه یک اقتصادی، علمی و فناوری و پزشکی و صنعتی و زیستی و رفاه، بهشت نخبگان و سرمایه داران رو طالبیم ما فرهنگی متمدن و متمول رو نیاز داریم ما به تبلیغ دو گرون سه گرون و یارانه و گدا گشنگی تبلیغ دوکیلو گوشت!!!! و رشد لاک پشتی و بی اثر و درمانده رو لازم نداریم. ما ایرانی باعزت میخواهیم. اگر مرد علم و عمل و توانا برای ساختن و آوردن نخبگان داخلی و خارجی و سرمایه داران داخلی و خارجی و ساختن راه برای حضور و پیشرفت رو دارید یاعلی بگو ما باید با تمام وجود ایجاد ثروت کنیم. ما میتوانیم و مرد عمل میخواهیم نه افکار چندش آور و پوسیده. ما ایرانی با عزت و اقتدار جهانی میخواهیم و جهانی برای همه آروم و زیبا. پس یا علی بگو یا عشق واقعی پدیدار گردد. در ضمن از تیم‌های قبلی بدون درجه نخبگی واقعی نه دغل باز برحذر باش و حزبها رو در انتهای عمل کنار بگذار.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۰۳ تير ۱۴۰۳
متاسفانه آقای پزشکیان آمادگی لازم برای ریاست جمهوری ندارن.
Iran (Islamic Republic of)
کوهکمری
۱۹:۳۸ ۰۳ تير ۱۴۰۳
هشت سال پشت وانه علمی داشتید چی کار کردی یاد مان نرفته دولت اصلاح طلبان هرروز 4.5 ساعت خاموشی داشتیم مردم حفظ کرده بودند ساعت چند برق میاد ومیرود برق که مسأله ساده است هرروز تولید سلطان داشتیم پشتوانه علمی همین ها میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۰۳ تير ۱۴۰۳
رونمایی از نرخ تورم خرداد۱۴۰۳/ بالاترین تورم متعلق به این کالاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۰۳ تير ۱۴۰۳
در پاسخ به ظریف
شما دوباره از جان مردم چی میخواهید دوباره؟
هشت سال مردم رو با وعده برجام بیواره کردید و الان باید پس از محاکمه به جرم خیانت به کشور جایتان در زندان باشد نه اینکه ازاد بچرخید و طلبکار هم بشوید از نظام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۰۴ تير ۱۴۰۳
هم نان خوردند وهم قدرت داشتند وبه هیچ یک از کوتاهی های خود جوابگو نبودند منم بودم دوباره می آمدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۰۳ تير ۱۴۰۳
جناب مسعود پزشکیان گرامی مردم شریف ایران از دولت حسن روحانی و کادر کابینه اش اصلا دلخوشی نداشتند شما خودتان را به آنها وصل کردین ؟ یا اونها خودشان را به شما چسباندند چرا تو سخنرانی تون جناب آقای مهندس محمد جواد جهرمی کنار شما هست و در گوش تان دیکته میکنند این کار شما آمار آرای شما حسابی ریزش می‌کنه دولت مردانی که در بورس ملت را خیلی پایین کشید و ازپیش برد زندگی عقب انداخت
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۹:۱۲ ۰۳ تير ۱۴۰۳
به نام خداوند جان و خرد : جناب آقای دکتر پزشکیان محترم بزرگوار فقط در عملهای جراحی باید پشتوانه علمی داشته باشید البته در امورات مملکت داری هم خوب است که پشتوانه علمی تجربیات تاریخی را لحاظ کرد ولی در برخی موارد برخی اوقات باید پشتوانه علمی را ساخت تا پیشرفت اهداف بلند کوتاه درخشان توسعه پیشرفت رفاه امنیت ایمنی بهداشت سلامت پایداری بوجود آورید برای ملت و کشور ایران اسلامی عزیزمان اگر بخواهید از هر عمل هر نوع عملیاتی اجرایی برای این امورات ایراد بگیرید و بگویید این مار پشتوانه علمی تاریخی تجربی ندارد که باز می رسید به همین نقطه امروز مملکت داری که اوضاع احوال کشور خوب نیست وخیم است حال روز کشور ملت باید راه های جدید را رفت باید کارهای عملیاتی اجرایی راه های نرفته را پیمود کشف کرد باید تجربه سازی پشتوانه سازی جدید انجام دهید باید ریسک پذیر باشید از رفتن راه های نرفته هراسی به دل راه ندهید تمامی پیشرفتها و پشتوانه های علمی امروزه که در اختیارتان قرار گرفته همینگونه کشف اختراع پیشرفت داده شده اگر که با تفکر شما می خواست جهان پیش رود که پیشرفتهای کنونی بدست نمی آمد رفاه امنیت عدالت ثروت قدرت امروزی بدست نمی آمد و همه در همان عصر حجر مانده بودند و می گفتند پشتوانه علمی نداریم پس دست به کار دیگری نمی زنیم نخیر جناب آقای دکتر پزشکیان عزیز محترم همین عملهای قلب و مغز و ریه و کبد کلیه و دیگر اعضای بدن که شما امروزه به راحتی و با شناخت پشتوانه علمی انجامش می دهید با کمترین ریسک خطر مرگ میر همه اینها تجربه سازی پشتیبانی سازی شده توسط دانشمندان رشته تحصیلی خودتان ریسک کردند راه های نرفته را رفتند تا به امروز علم پزشکی پیشرفته و نیم پیشرفته کنونی رسیده ایید در امور مملکت داری هم همینگونه است با یک سبک روش قدیمی که پشتوانه علمی تجربی تاریخی دارد اگر همیشه بخوابید به همان روشهای علمی پشتوانه دار قدیمی ادامه دهید در همین مکانی که ایستاده ایید تا ابد بدون تحولات سازنده بهترو پیشرفته تر و عدالت گستر ده تر خواهید ماند و هیچ وقت به قله های ارزشی آرمانهای والای تمدن نوین ایرانی اسلامی اسلام ناب محمدی ص دست نخواهید یافت ایرانیان در طول تاریخ بشریت ثابت کرده اند که پشتوانه علمی تجربی تاریخی متحولانه متمدنانه را ساخته می سازند و الگوی جهانیان بوده اند رئیس جمهور محترم محبوب عزیز گرامی گرانقدر ایران اسلامی عزیزمان و اعضای کابینه اش باید اینگونه عمل کنند بنده حقیر فقیر کمترین بی سواد مومن مسلمان با نظر امروز شما کاملا مخالفم و جنابعالی را اگر بخواهید با این تفکراتتان رئیس جمهور شوید مانند همان هشت سال ریاست جمهوری محترم آقای روحانی کشور را به عقب و ایستا در حال درجازدن وا می دارید و با رئیس جمهور شدن جنابعالی هم مخالفیم چونکه صبر تحمل مردم ایران اسلامی عزیزمان هم حد حدودی دارد و شما با این طرز تفکرات کشور را منفجر می کنید شما همان بهتر که نماینده مجلس یا یکی از وزیران کابینه جدید دولت مردمی جدید باشید به منفعت مردم و کشور است شما فردی اصلح دلسوز مهربان هستید ولی با این طرز تفکرتان همان هشت سال دولت جناب آقای روحانی محترم را برای ایرانیان یادآوری می کنید که در رکود های مختلف از هر لحاظ ملت رو به خفگی رفتند و درجا زدن و عقبگرد رفتند . والسلام و صلوات التماس دعا و صلوات .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۰۳ تير ۱۴۰۳
با عمل نشون دادی کدوم جناحی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۰۳ تير ۱۴۰۳
پزشکیان دولت سوم حسن کلیدساز....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۳ ۰۳ تير ۱۴۰۳
دولت سوم حسن روحانی چطوره :))))))) عزیزان اگه میخواهید دلار 255000 و سکه 350 میلیون بشه و بقیه قیمتها هم 15 برابر دقیقا مثل دوران روحانی افزایش پیدا کنه و بعد #پزشکیان بیاد بگه من خودمم تازه صبح جمعه فهمیدم برید به پزشکیان رای بدید علی برکت الله :)))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۰۳ تير ۱۴۰۳
ما همه برای رای به دکتر پزشکیان خواهیم آمد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۳ ۰۳ تير ۱۴۰۳
تا دیروز که کارشناس نبودی ای کلک ظرف یه هفته چطوری کارشناس ارشد شدی به ما هم یاد بدت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۰۳ تير ۱۴۰۳
پزشکیان که اهل توجه به نظرات کارشناسان نیویورکی هستند و معتقد به روی کار امدن همان استخدامی های زمان میرحسین و رفسنجانی و خاتمی به عنوان کارشناسان با تجربه و هم حزبی های خودش . اصولا نظرشان اینست همه را خودشان باید تایید و نصب کنند و احکامشان را هم دست خودشان نگه می دارند و همیشه حق با ان هاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۰۳ تير ۱۴۰۳
تو کلا خودمختاری. ادب را رعایت کن برادر من برات خوب نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۰۳ تير ۱۴۰۳
مردم شعور اقتصادی دارن همون زمان فریدون بی اخلاق هم در مقابل تورم ،از بورس خارج شدن.یک مشت دلال فرصت طلب دنبال سود بادآورده را نمی شود یک شبه در بورس پولدار کرد باید حساب شده برای مالباختگان طرح داد و عملکرد منطقی دولت رئیسی از روز اول باعث شد چندین نوبت با جبران بخشی از سرمایه مردم بخشی از درد ها کاسته شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۰۳ تير ۱۴۰۳
تهران- ایرنا- «سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه چابک سازی نظام اداری را کاهش نیروی انسانی نمی‌دانیم به ضرورت ساماندهی نیروهای شرکتی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی امروز یکشنبه سوم تیرماه در نشست خبری که در خبرگزاری ایسنا برگزار شد، اظهار داشت: باید متناسب با نیازهای دولت کار کارشناسی انجام دهیم و کاری کنیم که نیروهای مفید ادارات دولتی مستقیم با دولت قرارداد داشته باشند و به طور میانگین میزان حقوق نیروهای کارمشخص و شرکتی سالانه نزدیک حقوق کارکنان دولت است که به ضرر دولت است و در دولت شهید رئیسی کار کارشناسی انجام شد و برای نیروهای شرکتی اقداماتی حتما صورت می گیرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۰۳ تير ۱۴۰۳
یه تار موی آدم بی سواد بابصیرت و عاقل می ارزه به این آدم های لات وزبون دراز دزد سابقه دار که به اسم عالم ،اطراف خودت جمع کردی.
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۶:۵۶ ۰۳ تير ۱۴۰۳
و البته واضح و مبرهن است و بر هیچ یک از ابناء بشر پوشیده نیست که تمام حرفه‌ای جناح اصلاح طلب ۱۰۰ درصد علمی است و منطبق بر عقلانیت !
نمونه :
جناب ظریف:امضای کری تضمین است!!. همه دیدند که تضمین بود !!!!
جناب ظریف : آمریکا نمی‌تواند از برجام خارج شود . و البته همه دیدند که آمریکا از برجام خارج نشد!!!
جناب ظریف و پرزیدنت روحانی : تمام تحریم‌ها ۲۴ ساعت پس از توافق برداشته خواهد شد . و البته برداشته شد !!! می‌گویید نه ؟!
از جناب سیف رئیس وقت بانک مرکزی سوال کنید و بگویید چرا چند ماه پس از برجام به آمریکا رفتی و گفتی حاصل برجام برای ایران zero ( صفر) بوده است !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۰۳ تير ۱۴۰۳
سلام، چرا سفرها و جلسات دکتر جلیلی رو پوشش نمی‌دهید؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۰۳ تير ۱۴۰۳
پشت سرت رو نگاه کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۰۳ تير ۱۴۰۳
یعنی در سالهایی که نماینده مجلس بودند همه قوانین را با پشتوانه علمی تصویب کرده یا فقط برای ریاست جمهوری این کار را می کنند؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۰۳ تير ۱۴۰۳
یک جریان سیاسی مشکلات اقتصادی کشور را همیشه صرفاً به تحریم نسبت می‌دهد و از قضا راه رفع تحریم را نیز تنها در مذاکره به سبک دهه 90می‌بیند. ولی واقعیت این است که رفع تحریم میسر نخواهد شد مگر با قوی شدن ایران و قوی شدن ایران نیز فقط با خنثی‌سازی تحریم‌ها یعنی استفاده بهینه و حداکثری از منابع و امکانات موجود، امکان‌پذیر می‌باشد.آن زمان خواهید دید که همین غربی‌ها برای توسعه روابط با ما به التماس می‌افتند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۰۳ تير ۱۴۰۳
کسانی که در جریان رقابت‌های انتخاباتی از لزوم احیای برجام و رفع تحریم‌ها از این طریق سخن می‌گویند‌، نمی‌توانند چشم خود را بر خسارت‌های دیپلماسی التماسی دولت حسن روحانی در این عرصه ببندند. دیدیم که همۀ آرزوهای خیالی برجام خیلی زود بر باد رفت و حالا دیگر از برجام، چیزی جز یک نام تهی باقی نمانده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۰۳ تير ۱۴۰۳
آقای پزشکیان با بیان اینکه درهای ستاد من به روی هرکسی باز است چون می‌خواهم رای بیاورم سعی کرد از این واقعیت که اداره‌کنندگان ستادش همان فاجعه‌آفرینان دولت روحانی هستند شانه خالی کند و گفت که افتخارش عضویت در دولت خاتمی است یعنی همان دولتی که به گفته خود پزشکیان به هریک از وزرا 10 هکتار زمین بیت‌المال در لواسان را حاتم‌بخشی می‌کرده است! یعنی همان دولتی که در پایان آن‌، مردم درشعارهایشان با بیان وجود فقر و فساد و تبعیض موجود خطاب به نامزد ریاست جمهوری بعدی می‌گفتند بپا خیز. آقای پزشکیان به چه چیزی افتخار می‌کند؟
آخرین اخبار