مرگ موتورسوار اسدآبادی در برخورد با ۲ خودروی سواری

جانشین فرمانده پلیس راه استان همدان گفت: برخورد ۲ خودروی سواری با موتورسوار در جاده فرعی اسدآباد موجب مرگ راکب موتورسیکلت شد.

ارسلان سرمدی گفت: راکب ۶۵ ساله موتورسیکلت ساعت ۹ صبح امروز اقدام به تردد عرضی از زمین کشاورزی به سمت جاده کرده بود که در این هنگام ابتدا سواری پراید سپس سواری تیبا با این موتورسوار برخورد کرد.

او گفت: با وجود انتقال موتورسوار به مرکز درمانی، وی پیش از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داد.

جانشین فرمانده پلیس راه استان همدان گفت: با توجه به قرار داشتن در فصل کشت و کار محصول، بیشتر روستاییان از موتورسیکلت برای تردد بین مزارع استفاده می‌کنند.

سرهنگ سرمدی گفت: بیشتر موتورسواران را قشر جوان و نوجوان تشکیل داده که اغلب فاقد گاهینامه بوده و از کلاه ایمنی هم استفاده نمی‌کنند.

او گفت: رعایت نکردن حق تقدم حین ورود از مسیر فرعی به اصلی، تردد با سرعت غیرمجاز، انجام حرکات نمایشی و حرکت خلاف جهت بیشترین میزان تخلفات موتور سواران را در جاده‌های برون شهری همدان تشکیل می‌دهد.

جانشین فرمانده پلیس راه استان همدان گفت: شهرستان اسدآباد سال گذشته بیشترین میزان فوتی از تصادفات جاده‌ای را داشت، اما این روند در سه ماهه امسال کاهش بوده با این وجود به نسبت سایر شهرستان‌ها آمار بالایی دارد.

سرهنگ سرمدی گفت: ۶ نفر سه ماهه ابتدایی سال در سوانح جاده‌ای شهرستان اسدآباد جان باختند که سه نفر از آنها موتور سوار، یک نفر عابر پیاده و ۲ نفر دیگر راننده و سرنشین بودند.

منبع ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار