فرماندار مهاباد:

اشتغال جوانان در صنایع احیا شده حاصل تلاش رئیس‌جمهور شهید است

فرماندار ویژه مهاباد با اشاره به تلاش روزافزون دولت سیزدهم به ویژه شخص آیت‌الله رئیسی در راستای احیای واحد‌های تولیدی راکد و نیمه تعطیل گفت: این امر زمینه اشتغال تعداد زیادی از جوانان را فراهم کرده که حاصل همت والای رئیس‌جمهور شهید است.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد امروز در جلسه برنامه‌ریزی چهلم شهادت آیت‌الله رئیسی و شهدای خدمت در مهاباد، گفت: در دوران خدمت آیت‌الله رئیسی هم در سمت ریاست‌جمهوری و هم در دستگاه قضایی صد‌ها واحد‌های تولیدی موفق به از سرگیری فعالیت خود شدند که در راستای تحقق شعار سال، تولید و امر اشتغال‌زایی تاثیر مستقیم داشت.

وی با بیان اینکه شهید‌رئیسی شیفته واقعی خدمت بود، اضافه کرد: جایگاه ریاست‌جمهوری به عنوان یک تکلیف بر روی دوش ایشان گذاشته شده بود تا از این ظرفیت برای خدمت به مردم استفاده شود.

فرماندار ویژه مهاباد، آیت‌الله رئیسی را نمونه کامل مدیر دلسوز و مردمی دانست و ادامه داد: نبود این انسان ارزشمند خسارت زیادی به دنبال خواهد داشت ولی راه ایشان و سایر شهیدان خدمت در عرصه‌های مختلف با صلابت ادامه دار خواهد بود.

عباسی با اشاره به تقارن روز گرامی‌داشت شهادت شهید بهشتی و شهدای خدمت افزود: خدمات شایان آیت‌الله بهشتی در دستگاه قضایی، روحیه عدالت طلبی و سعه صدر وی در برابر مشکلات برای همیشه ماندگار است.

وی بیان کرد: شهید بهشتی در دوران حیات با برکت خود تحولی عظیم در قوه‌قضائیه به وجود آورد و این قوه را به مظهر عدالت تبدیل کرد.

مراسم چهلمین روز شهادت ر‌ئیس‌جمهور شهید و شهدای خدمت، ساعت ۹:۳۰ روز پنجشنبه هفته جاری در مسجد یوسف قاضی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار خواهد شد.

این مراسم به صورت زنده از شبکه مهاباد پخش خواهد شد.

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی هشتمین رئیس‌جمهوری اسلامی ایران عصر روز ۳۰ اردیبهشت در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیزقلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان آذربایجان‌شرقی دچار سانحه هوایی شد و به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نائل شد.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان‌شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بوده و همگی به فیض رفیع شهید نائل آمدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.