مشارکت حداکثری مردم مهم‌ترین رکن انتخابات است

فرمانده سپاه لرستان با بیان اینکه دشمنان توطئه عدم مشارکت مردم را در سر می پروراند، گفت: مشارکت حداکثری و آگاهانه مهم ترین رکن انتخابات است.

سردار نعمت باقری در نشست جهاد تبیین و روشنگری انتخابات که با حضور اقشار مختلف مردم در دورود برگزار شد، اظهار داشت: از مهم ترین تاکتیک های دشمن برای مقابله با ملت ایران در انتخابات پیش رو کاهش مشارکت مردم است.

فرمانده سپاه لرستان افزود: حضور حداکثری و آگاهانه مهم‌ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

وی با اشاره به دیگر توطئه های دشمنان برای انتخابات پیش رو، خاطرنشان کرد: امروز دشمن با برنامه ریزی و به کارگیری امکانات برای به قدرت رسیدن کسی که گوش به فرمان آنان باشد و اتوبان به سمت غرب راهموار کند تلاش می کند، نه رئیس جمهوری که در سازمان ملل از مظلومان، قرآن، شهدا دفاع کند.

وی با اشاره به توطئه دشمنان در راستای تخریب نامزدهای انتخاباتی، خاطرنشان کرد:

دوقطبی سازی های کاذب، با حجاب و بی حجاب،باطرح نور با طرح کور ، با برجام بی برجام توطئه دشمن است.

سردار باقری با اشاره به اینکه امروز کسانی که بانی فیلترینگ فضای مجازی بودند الان می گویند اگر بر کرسی ریاست جمهوری برسند فیلترینگ را برمی‌دارند، خاطر نشان کرد: مردم باید با بصیریت فضای انتخاباتی را رصد کنند.

 وی تاکید کرد: این در حالی است که گفتمان جهادی و انقلابی ثابت کرد که بی برجام می‌توان عضو پیمان شانگهای بود که ۲۰ سال پشت درب عضویت آن بودیم در حالی که این پیمان ۴۰ درصد جمعیت جهان و ۲۰ درصد ذخایر دنیا را در اختیار دارد.

سردار باقری گفتمان جهادی درسی از گنجینه دفاع مقدس است، بیان کرد : در هشت سال دفاع مقدس مردم ما در خرمشهر و سوسنگرد و کرمانشاه و ایلام با دست خالی جلوی دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کردند. 

فرمانده‌سپاه لرستان ادامه داد: در حادثه مسقوط بالگرد نیز همان مردم دست به دعا برداشتند و توکل به خدا نمودند.

سردار باقری اظهار کرد: اکنون نیز دیدبان بصیر انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری با سخنان خود موقع سقوط بالگرد شهید رئیسی و همراهان؛ ملت را امیدوار و دشمنان را مأیوس نمودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۰۴ تير ۱۴۰۳
سلام اگر نظر بنده تایید میشود خواستم بگم که بنده و خیلی ها که در استان لرستان هستیم از عملکرد این بنده خدا که فرمانده استان هست زیاد راضی نیستیم ای کاش اقای سردار سلامی بزرگوار یک شخصیت دیگری را برای این استان انتخاب میکرد.