افزایش ۱۷۴ درصدی شناسایی انشعابات غیرمجاز در کرمانشاه

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از افزایش ۱۷۴ درصدی شناسایی انشعابات غیرمجاز در استان طی ۱۸ ماه گذشته خبر داد و گفت: طی این مدت تعداد ۶ هزار و ۵۵۸ انشعاب غیرمجاز در استان شناسایی شده است.

رضا داودی گفت : از این تعداد انشعاب غیرمجاز طی این مدت تعداد چهار هزار و ۶۷۵ مورد آن در استان جمع‌آوری شده که نسبت به مدت مشابه قبل ۱۳۷ درصد افزایش داشته است.

وی تعداد پرونده‌های قضایی تشکیل شده در حوزه انشعابات غیرمجاز طی این ۱۸ ماه را ۸۲ مورد عنوان کرد و گفت: این تعداد نسبت به مدت مشابه قبل ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه اشاره‌ای هم به تعداد اجرائیه‌های ثبت اسناد بر اساس ماده ۳۴ داشت و گفت: طی این مدت، تعداد اجرائیه‌های ثبت شده ۲۷۲ مورد بوده است که نسبت به مدت مشابه قبل ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

داودی گفت: طی این مدت تعداد انشعابات (آحاد) واگذار شده به مشترکان ۲۹ هزار و ۴۳۴ فقره بوده که نسبت به مدت مشابه قبل چهار درصد افزایش داشته است.

وی تعداد قبض‌های صادره طی این مدت را چهار میلیون و ۵۵۱ هزار و ۱۶۱ قبض عنوان کرد و افزود: این تعداد نیز نسبت به مدت مشابه قبل چهار درصد افزایش نشان می‌دهد.

مدیرعامل آبفا کرمانشاه تعداد کنتور‌های خراب تعویض شده در استان طی ۱۸ ماه اخیر را ۲۴ هزار و ۱۷۵ مورد عنوان کرد و گفت: این تعداد نسبت به مدت مشابه قبل رشد سه درصدی داشته است.

برچسب ها: آب و فاضلاب ، آب شرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.