پورمحمدی در جمع دانشجویان دانشگاه تهران:

اگر رئیس‌جمهور شوم، فیلتر بی‌خاصیت شبکه‌های اجتماعی را برمی‌دارم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: سوپرمن و قهرمان نیستم، اما از این دوستانی که در صحنه هستند قوی ترم و تئوری دارم.

مصطفی پورمحمدی در جمع دانشجویان دانشگاه تهران اظهار کرد: در آستانه عید سعید غدیر هستیم که عید بلوغ انسان و رشد و تعالی جامعه انسانی در هماهنگی بین مردم و رهبری است.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: امیدوارم همه ما به کمال و بلوغ فکری برسیم. خوشبختانه جمهوری اسلامی بر اساس گفتمان شکل گرفته و دستاورد‌های زیادی داشته است.

وی ادامه داد: حضورم در این محیط‌ها و دیدار با دانشجویان را بسیار مغتنم می‌دانم و در بسیاری از دانشگاه‌های کشور حضور داشته و به سوالات آنان را پاسخ داده ام. جامعه باید جرات نقد داشته باشد و بتواند دیدگاه خود را به راحتی بیان کند.

از ظرفیت خوب نخبگی علمی و پژوهشی برخورداریم

پورمحمدی گفت: نقش دانشجویان و نخبگان در جامعه روشن است. ما جامعه نخبگانی هستیم و انقلاب ما فکری و دارای مقوله کاملا انسانی است. مسائل ذهنی، فکری و عاطفی اساس زندگی انسان است و طبیعتاً نقش فرهیختگان بسیار برجسته است.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: ما از ظرفیت خوب نخبگی علمی و پژوهشی برخورداریم. اما آنچه آموخته‌ایم را در عرصه زندگی خود وارد کرده‌ایم؟ مهمترین مساله در انقلاب اسلامی مشارکت مردم است و این برگ برنده نظام است.

پورمحمدی گفت: نقش طیف‌های مختلف مردم تعیین کننده است و امام راحل و رهبر انقلاب این امر را بسیار مهم تلقی کرده اند. اگر دشمنان از تعرض به ایران پروا دارند به خاطر حضور مردم و مشارکت آنها در عرصه‌های مختلف و برهه‌های مهم است.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: رهبر انقلاب به مشارکت بالا اهتمام دارند و باید تلاش کنیم که با حضور حداکثری توان ما بیش از پیش نمود پیدا کند.

وی گفت:  مدت‌ها قبل میخواستم پا به این عرصه بگذارم و با مشورت‌ها و در نظر گرفتن جوانب آمدم.  مساله اصلی این است که ما به افزایش مشارکت کمک کنیم و رهبر انقلاب نیز بار‌ها به این موضوع تاکید کرده اند چرا که اقتدار ملی مشکلات ما را حل می‌کند.

حق نداریم ارزش‌های دینی را به زور به مردم تحمیل کنیم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: طبق نظرسنجی‌ها آنچه که مطلوب بوده هنوز انجام نشده است. قرار است جمهوری اسلامی به اتکای همه مردم پیش برود. همه مردم ما نیستیم و کشور متعلق به همه ما نیست و باید این امر را جدی بگیریم چرا که ایران متعلق به همه مردم است.

پورمحمدی گفت: ما حق نداریم گرایش‌های ارزشی خود را به مردم دیکته کنیم. بنده به عنوان یک طلبه مدافع ارزش‌های دینی هستم. اما حق نداریم ارزش‌های دینی را به زور به مردم تحمیل کنیم و وظیفه داریم با منطق و عقلانیت آن را تبیین کنیم.

وی گفت: من فکر می‌کنم جوانان یک ذهنیتی دارند به نظر می‌رسد که تا حدودی این ذهنیت القایی است. اگر کسی وظیفه امنیتی بر عهده گرفت خائن است یا خادم؟ اگر کسی برای کشور جنگید خادم است؟ جوری صحبت می‌کنیم که اگر کسی برای کشور امنیت به ارمغان آورد یا شهید می‌شود یا باید گوشه دیگر بماند.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: بیشترین حمله را در فضای مجازی چه کسی به بنده می‌کند من دوست ندارم فرزندان جوان ما و حزب‌اللهی‌ها با آنها همراه شوند.

پورمحمدی ادامه داد: اینکه می‌گویید تفکر امنیتی نباید در کشور حاکم باشد بنده با شما موافقم، اما این را هم باید بگویم که نباید تفکر نظامی در کشور حاکم باشد. ریاست جمهوری برای من خیلی مهم است، اما انقلاب و رهبری مهمتر هستند. بنده طمعی ندارم وگرنه در گذشته راحت‌تر وارد حوزه می‌شدم.

به احمدی نژاد گفتم من کمکت می‌کنم، اما بگذار به دولتت نیام

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: در دولت آقای احمدی نژاد با فشار و نهایتاً نظر مقام معظم رهبری قبول کردم که سمت بگیرم. اما بعد‌ها احمدی نژاد من را کنار گذاشت.

او اضافه کرد: اگر بنا باشد بصیرت بر این کشور حاکم شود زمانی می‌گوییم چه گفتیم و چه نوشته‌ایم و دیگران چگونه فریب خورده‌اند. اسناد سخنانی که گفتم موجود است و اگر لازم باشد زمانی آن را منتشر خواهم کرد، اما من آرامش و امنیت مردم را می‌خواهم.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: به احمدی نژاد گفتم کمکت می‌کنم، اما بگذار به دولتت نیام. آن زمان صراحتاً من را کنار گذاشت. آقای روحانی بار‌ها از من دعوت کرد، اما من قبول نمی‌کردم. من باید در این کشور شهید می‌شدم و هنوز انتظار شهادت را می‌کشم. نمی‌خواهم درباره کسی صحبت کنم، اما تنها کسی که در برابر ضد انقلاب ایستاد من بودم ودوستان دیگر مسامحه می‌کردند.

پورمحمدی اظهار کرد: تفکر نظامی بسیار خوب است و فردی که در میدان ایستاده شخص توانمندی برای اداره کشور است، اما به شرطی که تفکر نظامی خود را در کشور حاکم نکند. زدن عینک امنیتی خطرناک است. من قاضی بودم و اگر مبارزه با مفسدان را جز سوابق بد من حساب میکنند حتماً این کار را بکنند.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: تنها وزارتی هستم که از ابتدای انقلاب تاکنون تابلو وزارت اطلاعات دارم. دوست ندارم نقد‌هایی که آن ور مرزی‌ها از من دارند را دوستان داخل کشور نیز داشته باشند.

به من گفتند تو می‌خواهی انقلاب رنگی به راه بیندازی!

پورمحمدی اظهار کرد: برخی به من گفتند تو می‌خواهی انقلاب رنگی به راه بیندازی اگر لازم باشد کد‌هایی می‌دهم تا مشخص شود عده‌ای که ادعای انقلابی‌گری می‌کنند چه کاره هستند.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: دوبار مذاکره به نتیجه نرسیده باید در خانه بنشینیم؟ چرا با انقلابی‌گری جلوی حقوق ملت را میگیرید؟ شما فکر می‌کنید جمهوری اسلامی راحت به اینجا رسیده شما مسائل پنهان نظام را نمی‌دانید جمهوری اسلامی لایه‌های قدرت پنهان دارد.

او گفت: اگر امکانش باشد با قدرت به برجام برمی‌گردم و حق ملت ایران را می‌گیرم مگر ضعیفیم و توان نداریم؟ باید از ظریف‌های فراوان در این کشور استفاده کنیم. ظریف دیپلمات خوبی است، اما مربی و راهبر خوبی نیست.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: ما باید بدانیم جایگاه مدیریت چیست. آیا در سیاست‌های انقباضی عدالت حاکم شد؟ سیاست‌های بسته رانتی پیوسته در همه دولت‌ها بلااستسنا وجود داشته است.

او ادامه داد: اقتصاد هدایت شده و رانتی اقتصاد ایران را زمین زده است. مطابق فرمایش رهبر معظم انقلاب اقتصاد باید مقاومتی و مردمی شود و این امر با ارگان‌ها و دولت‌ها محقق نمیشود.

شستا تبدیل به حیات خلوت دولت‌ها شده است

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: شستا تبدیل به حیات خلوت دولت‌ها شده است چرا این وضعیت باید ادامه پیدا کند؟ مگر آقای رییسی در همه کار‌های خود موفق بود؟ هیچ دولتی در همه امور موفق نیست.

پورمحمدی گفت: آقای رییسی نماد اخلاق حاکمیتی خوب بود و تبدیل به نماد شد، اما در همه امور موفق نبود و مسائل باید اصلاح شود. دائم میگویند راه آقای رئیسی را باید ادامه دهی؛ دولت ایشان هم ایراداتی داشت و چه بسا اگر خودشان در قید حیات بودند راه خودشان را ادامه نمی‌دادند.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: آقای رییسی گلایه‌های بسیاری داشت و اگر بخواهم بیان کنم مجبور میشوم یکسری کد‌ها را بازگو کنم. تا قبل از اینکه شورای نگهبان صلاحیت من را اعلام کند یک صفحه در پیام رسان خارجی نداشتم و هنوز در تلفن شخصی با پیامرسان داخلی کار میکنم.

سوپرمن نیستم

پورمحمدی بیان کرد: آمده‌ام به ملت بگویم میتوانم شما را از این شرایط عبور دهم سوپرمن و قهرمان نیستم، اما از این دوستانی که در صحنه هستند قوی ترم و تئوری دارم. گفتمان اسلام امام رهبری و انقلاب مبتنی بر صداقت و علم است.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: به من می‌گویند خاکستری هستی و باید بگویم، چون عاقلم! افراط و تفریط را باید کنار بگذاریم. باید برای نجات کشور گفتمانی که آسیب دیده را احیا کنیم.

او ادامه داد: ارز چند نرخی وحشتناک است و باعث ایجاد فساد و رانت شده است. مشکل عمده ما این است که ارز کم است و نباید دولت‌ها و بانک مرکزی را زیر سوال ببریم. باید به هر بهایی شده تحریم‌ها را بشکنیم.

ترامپ یک قلدر بی مغز است

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: ترامپ یک قلدر بی مغز است که همه مناسبات جهان را برهم زد، البته برجام مطلوب ما نیست، اما باید بگویم یک مو از خرس کندن غنیمت است!

پورمحمدی بیان کرد: ژاپنی‌ها در مبحث تولید ابتدا به کمیت فکر کردند و سپس کیفیت را افزایش دادند و ظرفیت کمی کشور ما نیز خوب است و باید به کیفیت بیاندیشیم. به دلیل مشکلات تحریمی و ارزی باید در واردات هوشمندانه عمل کنیم تا به تولید داخل آسیب نرسد.

او ادامه داد: رقابت اقتصادی بسیار سخت است، اما باید بازار‌های جدید را فتح کنیم تا اوج بگیریم. اگر رییس جمهور شوم فیلتر بی خاصیت شبکه‌های اجتماعی را برمیدارم. چرا که فیلترشکن‌ها عارضه امنیتی قوی دارند و از طرفی مافیای فیلترشکن به وجود آمده است. البته پیامرسان‌های داخلی ما قابلیت‌های بسیاری دارند.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: داستان تیک تاک نشان میدهد همه کشور‌ها امنیت خود را مهم میدانند. مقابله با مافیا در کشور سخت است، این شبکه‌ها نفوذ و قدرت دارند. ما به یک اعجاز نیاز داریم که آن همراهی مردم است.

پورمحمدی بیان کرد: ضریب امنیتی کشور به همت دستگاه امنیتی و نظامی بالاست. مسائل سال‌های ۸۸، ۹۶، ۹۸، ۱۴۰۱ ریشه در ضعف مدیریتی صحنه دارد. 

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: اگر اقتصاد مرزنشینان را تامین کنیم آنها امنیت کشور را تامین خواهند کرد. اشتغال خصوصا در قشر تحصیل کرده جزء مسائل مهم کشور است و این بحث پیچیده‌ای است و نمی‌توان در مورد آن قول داد.

در ماجرای کرسنت نقشی ندارم

پورمحمدی گفت: در ماجرای کرسنت نقشی ندارم و فقط در زمانی اطلاعات تکمیلی به من رسید، اما اکنون درباره آن حرف‌های جدی دارم. دلواپسی چیز خوبی است چرا بعضی نگران هستند؟ حالا یکسری دوستان و اصلاح طلبان مسخره کردند.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: مردم توانمند و صبور و رهبر انقلاب ظرفیت‌های بزرگ ما هستند. بسیاری از افراد از جناح‌های مختلف مدیران خوبی هستند و باید آنها را کشف کرد و به میدان آورد.

پورمحمدی بیان کرد: کسی را نمی‌شناسم که بتواند کشور را از این مرحله عبور دهد و دغدغه‌های مردم را کنار بزند. دوستان حرف‌های خوبی می‌زنند، اما تجربه و رویکرد‌های آنها راهگشا نیست. می‌خواهید به من رای بدهید می‌خواهید ندهید، اما همه را به انتخابات دعوت کنیدو برای مشارکت بالا بسیج شوید.

خبرنگار: فاطمه سیدی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۰۶ تير ۱۴۰۳
نکته مثبت و قابل تأمل در مورد حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی شاید فرا جناحی بودن ایشان هست که بسیار نکته مثبتی برای کشور محسوب می شود.
Germany
ناشناس
۱۰:۰۹ ۰۶ تير ۱۴۰۳
آمریکا یوتیوب و اینستاگرام رو پر کرده از تشویق مایه دارها و متخصصا به مهاجرت و دیر بجنبین مملکت برگشته به عصر حجر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۰۵ تير ۱۴۰۳
والله اگر یکیتون بدرد این مملکت بخورید ، فقط رسوا کننده همدیگر هستید و بس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۰۵ تير ۱۴۰۳
رفع فیلتر درست ولی باید سازو کاری و قوانینی برای فضای مجازی بی پر و پیکر وضع شود و جلوی سو استفاده افراد شیاد گرفته شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۰۵ تير ۱۴۰۳
آمریکا یوتیوب و اینستاگرام رو پر کرده از دعوت به مهاجرت مایه دارها و متخصصا به اروپا و آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۰۵ تير ۱۴۰۳
یه حرفی بگو با عقل جور در بیاد از الان وعده های پوچ و دروغ گفتن درست نیست. در ضمن کی به تو رای میده آخه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۰۵ تير ۱۴۰۳
فیلترینگ دست دولت نیست اینقدر اطلاعات از سازوکار کشور نداری چطور می خواهی رئیس جمهورشوی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۰۵ تير ۱۴۰۳
این مردم مردم قدیم نیستند اگر حرف بزنید عمل نکنید وعوام‌فریب باشید لام لام لام
Iran (Islamic Republic of)
بخش خصوصی باید در سراسر کشور جمع و تعطیل شود
۰۷:۲۰ ۰۵ تير ۱۴۰۳
بخش خصوصی باید در سراسر کشور جمع و تعطیل شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۵ ۰۵ تير ۱۴۰۳
لازم میدونم از yjc عزیز به خاطر پوشش کامل اخبار انتخابات تشکر ویژه کنم خدا قوت عزیزان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۶ ۰۵ تير ۱۴۰۳
دولت بعدی حسن روحانی این و پزشکیان، الان با فیلتر راحتیم، دغدغه ما بی مسکنی، تورم، بی پولی است اینترنت تو سرتون بخوره نون نداریم بخوریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۷ ۰۵ تير ۱۴۰۳
اعتماد به سقف در حد لالیگا....بزرگوار یک درصد رای داری
Iran (Islamic Republic of)
علی اکرادلو
۰۱:۳۷ ۰۵ تير ۱۴۰۳
حاجی آرزوبرجوانان عیب نیست....البته این حرفهاازیه معمم بعیده...؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۶ ۰۵ تير ۱۴۰۳
از خاوری چه خبر جناب پورمحمدی!!!
Iran (Islamic Republic of)
حسنی
۰۱:۱۳ ۰۵ تير ۱۴۰۳
پورمحمدی بتو هم بد مشاوره میدهند بنفع پزشکیان انصراف می دهی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۱ ۰۵ تير ۱۴۰۳
فرق زیادی نمیکنه اونی که لازم داره فیلترینگ را دور میزنه . مشگل اصلی کشور نبود امنیت اقتصادی است که نمی‌توانی حل کنی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۱ ۰۵ تير ۱۴۰۳
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۰۵ تير ۱۴۰۳
من متعجب از این هستم که شما از کجا تشخیص دادید که در بین ۸۵ میلیون ایرانی عقل کل هستید. و مشکل کشور با پیشنهاد ناآگاهانه شما مرتفع خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۷ ۰۵ تير ۱۴۰۳
داداش. فیلترینگ یعنی پول، پول، پول،
شما هم که فقط از پول خوشتون میاد
United States of America
ناشناس
۲۳:۳۸ ۰۴ تير ۱۴۰۳
مردم دیگر سری ندارند که تو شیره بمالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۰۴ تير ۱۴۰۳
یکی میخواد ریاست جمهوری را در دست گرفت فیلترینگ را از شبکه اجتماعی بر دارد یکی میخواد بجای یارانه طلا وگوشت بیاره در خونه ها یکی چونکه ریاست مجلس بوده دنبال فرصت بهتری هست یکی دیگه میگه برجام را سرانجام برسانه به اسم خودش تمام شود وعده وعید کافی هست اگر دلسوز هستید هرکدام تان این چند ساله در پست مقام های مختلف بودین کار میکردین برای پیشرفت کشور خودمان انشالله که موفق باشید من بعداز این
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۰۴ تير ۱۴۰۳
مافیای فیلتر شکن داره خوب پول در میاره می گذارد شما نانش را اجر کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۰۴ تير ۱۴۰۳
تو اصلا حرف نزن که بهت نمیاد، این شعارهای گول زننده رادادبزنی؟!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۰۴ تير ۱۴۰۳
نامزد رياست جمهوري بايد انقدر زيرك ودانا باشد
كه در حوزه مسائل مطرح شده جواب دهد اينكه سوالى مطرح ونامزد به حاشيه رود وتوضيحات خارج از سوال را مطرح نمايد عمر خود وشنوندگان را هدر داده است ووقت خود را صرف نكرده است
United States of America
ناشناس
۲۰:۴۶ ۰۴ تير ۱۴۰۳
من که رای نمیدم... اگه رئیس جمهور شدی و اگه تونستی فیلترینگ رو برداری چهارسال دوم خودم واست تبلیغ میکنم جلوتر از همه هم میرم رای میدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۰۴ تير ۱۴۰۳
ایا واقعا مشکلات مملکت و مردم، فیلتر یا عدم فیلتر است؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
فرزند چهارم که کپن نداشت
۲۰:۱۰ ۰۴ تير ۱۴۰۳
کد ها رو بزن تو گوشیت شارژ بشه آقای پور محمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۰۴ تير ۱۴۰۳
حالا نمیشه هرکس دیگه ای هم ریس جمهور شد فیلترینگ شبکه هایی که حق مسلم ماست بر دارد ؟ مگه گرو کشی هست که هرکس میخواد ریاست جمهوری را در دست بگیرید ی چیزی به مردم صدقه بدهد ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۰۴ تير ۱۴۰۳
نفر آخر انتخابات (:
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۰۴ تير ۱۴۰۳
برداشتن یا نداشتند با شما نیستکسای دیگه باید تصمیم بگیرن شما فقط یه رای دارید اینقدر مردم رو بازی ندید
United States of America
ناشناس
۱۹:۴۴ ۰۴ تير ۱۴۰۳
مشکل مردم ما معیشت هستش نه فیلترینگ .همون بهتر نشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۰۴ تير ۱۴۰۳
مطمنی فیلترینگ دست رییس جمهوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۰۴ تير ۱۴۰۳
هر چه فکر میکنم بهتر از پزشکیان نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۰۴ تير ۱۴۰۳
بالاخره دست رییس جمهور هست یا نیست؟ اون یکی میگه اختیارش دست رییس جمهور نیست این میگه حذف میکنم، یکی این وسط دروغ میگه دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۰۴ تير ۱۴۰۳
خبر نداری درامد دولت از بورس و فیلترشکن هست ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۰۴ تير ۱۴۰۳
اولا شما کلا زیر 200 هزار تا رای داری
دوما فیلترشکن فروش های دولت اجازه ی این کارو بهت نمیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۰۴ تير ۱۴۰۳
پور محمدی تو را به خدا هیچی نگو... با یک انصراف زیبا هم خودت رو راحت کن هم ملت رو سرکار نگذار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۰۴ تير ۱۴۰۳
الکی میگی میخای رای بیاری اصلا دست رئیس جمهور نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۷ ۰۵ تير ۱۴۰۳
آفرین بر شما !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۰۴ تير ۱۴۰۳
دفعه بعدی تایید صلاحیت هم نمی‌کنند.
فیلترینگ کلی درآمد برای آقایان داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۰۴ تير ۱۴۰۳
دروغ و خالی بندی رای جمع کنی ملت ا یه سوراخ دوبار گزیده نمیشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۶ ۰۵ تير ۱۴۰۳
آقای پورمحمدی شما آدم خوبی هستید و بهتر است به صلاح مملکت به نفع دکتر پزشکیان کنار بکشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۰۴ تير ۱۴۰۳
طبق بررسی ها بیشترین فیلتر رو خود شما انجام دادید جناب شیخ!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۰۴ تير ۱۴۰۳
احمدی نژاد حسابی تور را شناخته درود بر آن رییس جمهور فهمید و نخبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۰۴ تير ۱۴۰۳
چرااینقدردروغ میگیدبه مردم ووعده هایی میدهید که نه دست شما نه درتوان شماست چی میخوای بدی که توافق کنی اینم بگو عاشق چشم وابروت نیستن باتومذاکره کنند باید امتیازبندی توچی میخوای بدی نون واقتصاد رابگو مسکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۰۴ تير ۱۴۰۳
ای وای من ۶۵۰ تومن سه ماهه فیلتر شکن خریدم تکلیف پولم چی میشه ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۰۴ تير ۱۴۰۳
دیگه سیاست هست
Iran (Islamic Republic of)
اصغر
۲۰:۰۴ ۰۴ تير ۱۴۰۳
چرت نگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۴ ۰۵ تير ۱۴۰۳
اگه ایشون رئیس جمهور بشه حتماً پولتون برمیگرده فقط شماره شبا و فاکتور رسمی براشون بفرستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۰۴ تير ۱۴۰۳
دست تو نیس نه
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۶:۰۲ ۰۴ تير ۱۴۰۳
رفع فیلترینگ باید توسط مجلس قانون شود و بعد توسط دولت اجرا گردد.. ارتباطی به رییس جمهور ندارد و در حیطه اختیار او نیست.
عوام فریبی نکنید. راه دیگری برای تبلیغ پیدا کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۶ ۰۶ تير ۱۴۰۳
رفع فیلتر نیازی به مجلس نداره
کی این چیزا رو تو گوش شما می‌کنه
احتمالا کسانی که میخوای رییسی رو تطهیر کنن و بگن اینهمه فیلتر شدن ها ربطی به دولت اون نداشت
کمیته فیلترینگ ۱۲ عضو داره که ۶ نفرش از دولته پس دولت کاملا دست بالا رو برای رفع و اعمال فیلتر داره
Netherlands (Kingdom of the)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۰۴ تير ۱۴۰۳
هم میهنان عزیز، من از مناظرات و سخنرانی ها و برنامه های تبلیغاتی و ... کاندید های ریاست جمهوری متوجه شدم که تمام مشکلات مردم و مملکت را ریز به ریز می دانند و جالب تر اینکه راهکارهای رفع مشکلات را هم می دانند.(هم درد را می شناسند وهم درمان را بلدند) اما چرا وقتی رئیس جمهور می شن انجام نمی دهند!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۰۴ تير ۱۴۰۳
سیستم اداری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۰۴ تير ۱۴۰۳
پوپولیسم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۰۴ تير ۱۴۰۳
وعده دروغ نده، شما اصلا توانایی برداشتن فیلترینگ رو ندارید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۰۴ تير ۱۴۰۳
برداشت فیلتر فقط دست سپاهه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۰۴ تير ۱۴۰۳
حرفات خیلی قشنگه ولی کو عمل
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۲۳ ۰۴ تير ۱۴۰۳
نه حرفاش قشنگه نه عمل. بایه من عسل هم نمیشه خوردش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۰۴ تير ۱۴۰۳
رفع فیلتر دست رئیس جمهور و وزیر ارتباطات نیست اگه بود که دوره روحانی همش رفع فیلتر شده بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۰۴ تير ۱۴۰۳
دست رئیس جمهوری قوی است که بعد از اقتدار سیاسی و اقتصادی ایجاد کردن باعث حضور سرور ها با قانون پذیری کامل در ایران بشود نه امثال نیویورکی ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۰۴ تير ۱۴۰۳
روحانی اجازه نداد اینستاگرام فیلتر بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۰۴ تير ۱۴۰۳
انشالله که انتخاب نمیشوی
Iran (Islamic Republic of)
Mtc
۱۳:۴۸ ۰۴ تير ۱۴۰۳
احمق جون مشکلات دیگه رو حل کن کسی با فیلت. مشکل نداره همون فضای مجازی گند زده به خانواده ها
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۶:۱۷ ۰۴ تير ۱۴۰۳
من با فیلترشدن مشکل دارم از جانب مردم حرف نزن بی ادب، کارم با اینستاگرام هست در ماه یک میلیون پول فیلتر شکن میدم. این انصاف و منطقی نیست که با دادن پول بشه قانون خرید و به اینترنت وصل شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۰۴ تير ۱۴۰۳
پدر جان شما سنی ازت گذشته نسل جوان درک نمیکنی
اتفاقا فیلترینگ افراطی بسیار در نارضایتی نسل جوان تاثیر گذاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۰۴ تير ۱۴۰۳
بی خود خودتی ، نرم افزارها باید با امدن سرورهایشان به داخل کشور رفع مسدودی شوند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۰۴ تير ۱۴۰۳
هرکس در جهره قالیباف نفاق و شیفتگی شدید به قدرت را تشخیص ندهد در صداقت نفس خود شک کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۰۴ تير ۱۴۰۳
در چهره ی اقای قالیباف چیزی جز شرافت ، مرادنگی ، متانت ، ادب ، روح بزرگ ، ابهت و هیبت ندیدم
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۲۱:۱۷ ۰۴ تير ۱۴۰۳
لابد شما هم چهره ایشون رو توی ماه دیدین شما کاری به چهره نداشته باش برو یکم تحقیق کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۰۴ تير ۱۴۰۳
چرا وعده توخالی. در حالی فیلترینگ شبکه ای مثل تلگرام به دستور دادستان کل کشور انجام شده و شما تقریبا هیچ کاره هستید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۰۴ تير ۱۴۰۳
اگه بشه که عمرا بشی محض اطلاعت دکمه فیلتر دست رییس جمهور نیست که بخوای قطع یا وصلش کنی
قضیه حجابم همینطوره
آره کاندیدا جوون
Iran (Islamic Republic of)
کوهکمری
۱۲:۲۷ ۰۴ تير ۱۴۰۳
هرکسی وهر لباسی خدمات شهید رئیسی که از جان خودش مایه گذاشت در راه این ملت و ایران نادیده بگیرد ازقوم حضرت موسی بدتر است چون آن قوم کارهای حضرت موسی نادیده گرفتند به عذاب الهی دوچار شدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۰۴ تير ۱۴۰۳
چرا داغ ما را با این حرفهایتان تازه می کنید؟! جرات نقد؟! ما دیگه جرات نسیه هم نداریم اگر حرفی خلاف خواست آقایان بزنیم انواع اتهامات از ضد انقلاب و بی دین گرفته تا صهیونیت و منافق و .... نصیبمان می شود یک نگاهی به آزادی مطبوعات در کشور بیاندازید مگر در ایران زندگی نمی کنی آقای پورمحمدی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۰۴ تير ۱۴۰۳
رای بی رای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۰۴ تير ۱۴۰۳
من نقد نمیکنم واگذارتون میکنم به خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۰۴ تير ۱۴۰۳
اشکالی نداره ولی اینطوری خیلی طول میکشه چون صبر خدا زیاده!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۰۴ تير ۱۴۰۳
تو تنها نیستی ملت هم واگذار می‌کنند به خدا
آخرین اخبار