تمدید مهلت ثبت‌نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۱۴۰۳

سازمان سنجش از تمدید مهلت ثبت‌نام، انتخاب رشته، اعلام رشته‌محل‌های جدید و اصلاحات دفترچه کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۳ خبر داد.

سازمان سنجش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته برنامه پذیرش کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۳ در تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ و ضمن اعلام اصلاحات جدید بشرح فایل پیوست، به اطلاع می‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن‌دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۳ برای ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا پایان روز شنبه به تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۹ نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کنند؛ لذا داوطلبان، ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای یاد شده و مندرجات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام نمایند.

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت‌نام و انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۹، نسبت به مشاهده یا ویرایش کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

برای مشاهده اصلاحات مربوط به دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته برنامه پذیرش کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۳ کلیک کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.