افتتاح دو دفتر خدمات الکترونیک قضایی در قزوین

همزمان با هفته قوه قضاییه، دو دفتر جدید خدمات الکترونیک قضایی در شهر قزوین و محمود آباد نمونه به بهره برداری رسید.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی مظفری معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری کل استان قزوین در مراسم افتتاح  دو دفتر جدید خدمات الکترونیک قضایی ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و عید سعید غدیر خم گفت: راه اندازی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و برون سپاری برخی از خدمات قضایی به بخش خصوصی منجر به افزایش سرعت و دسترسی آسان و سریع مردم به خدمات قضایی شده وعلاوه بر کاهش هزینه مردم به کارآمدی دستگاه قضایی کمک می‌کند.

وی افزود: دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قزوین در منطقه کوثر و مینودر و دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر محمود آباد نمونه نیز جهت ارائه خدمات به مردم این شهر و روستا‌های اطراف به بهره برداری رسید.

مظفری عنوان کرد: با افتتاح این دفاتر، ۲۷ دفتر خدمات قضایی در سطح استان و تمام شهرستان‌ها فعالیت دارند و ۷ باجه نیز در شهرهای، بیدستان، اسفرورین، مهرگان، دشتابی، ضیا آباد، الموت شرقی والموت غربی به مردم استان خدمات قضایی ارائه می‌کنند.

وی بیان کرد: مجوز فعالیت یک دفتر خدمات الکترونیک قضایی جدید نیز به زودی در جنوب شهر قزوین صادر شده و به بهره برداری خواهد رسید.

مظفری اضافه کرد: شهروندان محترم می‌توانند در صورت بروز تخلف، اعتراض خود را از طریق شماره ۱۴۷۰ ثبت و پیگیری کنند.

معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری کل استان قزوین گفت: ثبت دادخواست‌های بدوی، ثبت شکوائیه، ثبت واخواهی و تجدیدنظر آرا، ثبت دادخواست بدوی و اعاده دادرسی پرونده‌های مرتبط با دیوان عالی کشور و اعتراض به قرار‌های نهایی دادسرا تنها بخشی از خدمات قضایی است که این دفاتر در سطح استان به متقاضیان ارائه می‌دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.