قطع برق ۷۴ اداره پرمصرف در شیراز

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: از ابتدای فصل گرم، برق ۷۴ اداره دولتی در محدوده تحت مدیریت این شرکت، به علت مصرف بالا و بی توجهی به اخطار‌های داده شده، قطع شده است.

محمدرضا سلاحی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به مصوبه ابلاغ شده به همه ادارات، سازمان‌ها و دوایر دولتی و لزوم رعایت الگو‌های مصرف انرژی، از ابتدای فصل گرم، برق ۷۴ اداره دولتی در محدوده تحت مدیریت این شرکت، به علت مصرف بالا و بی توجهی به اخطار‌های داده شده، قطع شده است.

او افزود: بر اساس مصوبه هیئت وزیران، دوایر دولتی از نیمه خرداد تا نیمه شهریور امسال ملزم به کاهش ۳۰ درصدی مصرف برق نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰ در زمان اداری و کاهش ۶۰ درصدی مصرف در زمان غیراداری نسبت به همان روز مصرف شده‌اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: الگو بودن دولت در اجرای برنامه‌های مختلف از جمله مدیریت مصرف انرژی، یک انتظار به حق از سوی شهروندان است و پیشگام بودن ادارات، مؤسسات و سازمان‌ها به نوعی شرط لازم الگوی عملی مدیریت مصرف است.

سلاحی با بیان اینکه لوازم اندازه‌گیری اکثر مشترکان اداری بزرگ، هوشمند با قابلیت فرمان‌پذیری و کنترل از مرکز پایش است، ادامه داد: بر اساس تنظیماتی که به صورت پیش فرض (کاهش ۳۰ و ۶۰ درصدی در وقت‌های اداری و غیراداری) بر روی این کنتور‌ها اعمال شده در صورت تجاوز از میزان مجاز، به صورت خودکار اعمال مدیریت بار انجام می‌شود.

او بیان کرد: در صورت استمرار رعایت نشدن الگوی تعیین شده، ضمن قطع انشعاب برق، اسامی ادارات متخلف اعلام عمومی نیز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز تصریح کرد: با همکاری مشترکان بخش اداری در دوایر دولتی و نیمه دولتی، تاکنون روزانه حدود۱۵ تا ۲۰ مگاوات کاهش پیک بار را شاهد بوده‌ایم و امیدوار هستیم که با همکاری و تعامل بیشتر ادارات و سازمان‌ها این میزان به ۲۷ مگاوات افزایش یابد.

برچسب ها: برق ، قطع برق ، سازمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار