استاندار ایلام:

۱۰۳ همت طرح و پروژه ایلام با تلاش دولت سیزدهم به بهره برداری رسید

استاندار ایلام با بیان اینکه ۱۰۳ همت طرح و پروژه ایلام با تلاش دولت سیزدهم به بهره برداری رسید، گفت: بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد ریال در حوزه زیرساخت‌های اربعین حسینی در استان ایلام هزینه شده است.

حسن بهرام‌نیا در نشست هماهنگی برگزاری آیین بزرگداشت اربعین شهدای خدمت، گفت: مردم به وظیفه و رسالت خود در برابر قدردانی از رییس جمهور شهید و شهدای خدمت عمل می‌کنند.

وی با بیان اینکه مسولان مرتبط با برگزاری آیین گرامیداشت اربعین شهدای خدمت تمهیدات لازم را برای حضور مردم در این مراسم فراهم کنند، افزود: بنا بر این بود که در قالب سفر دوم میزبان حضور رییس جمهور شهید قبل از اربعین در این استان باشیم و بر این اساس مصوبات سفر دوم مصوب و ابلاغ شده که از نظر ریالی ۱۱ برابر پروژه‌های سفر اول در مهرماه ۱۴۰۰ افزایش داشته است.

استاندار ایلام با بیان اینکه برای گرامیداشت یاد و نام شهدای خدمت، ابراز کرد: پروژه‌هایی که مصوب سفر‌های استانی رئیس جمهور شهید بوده است طی سه روز با حضور مخبر، سرپرست ریاست جمهوری در سراسر کشور به صورت تجمعی به بهره برداری می‌رسد که امروز نیز چهار طرح از این تعداد با اعتباری بیش از ۱۰۳ همت به بهره برداری می‌رسد.

بهرام نیا با تاکید بر اینکه رییس جمهور شهید علاقه و توجه خاصی به مردم و استان ایلام داشتند، افزود: بازارچه‌های مرزی یکی از ظرفیت‌های مهم این استان در راستای افزایش سطح درآمد، ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی و تبادل تجاری با کشور عراق است که شهید آیت الله رییسی نگاه و توجه خاصی به این امر داشت.

وی با بیان اینکه راه اندازی سه بازارچه مرزی در استان ایلام در حال پیگیری است، افزود: مجوز فعالیت و راه اندازی بازارچه مرزی مهران صادر شده است و پیگیری راه اندازی بازارچه مرزی چیلات در دهلران نیز روز گذشته با رایزنی با استاندار میسان عراق پیگیری شد.

استاندار ایلام با اشاره به اقدامات و اجرای طرح‌های بزرگ در استان ایلام در راستای ارائه خدمات بیشتر به مردم، ابراز کرد: دولت سیزدهم، دولتی مسأله محور است و هر گونه موضوع و مشکلی که از گذشته در این استان بر جای مانده بود، در راستای رفع آن تلاش شد.

برچسب ها: افتتاح ، پروژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.