شهادت انگیزه مدافعان وطن را بیشتر می‌کند

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت: شهادت انگیزه مدافعان وطن را بیشتر خواهد کرد و کسانی که بزدلانه و ناجوانمردانه این مصیبت را بر ما وارد کردند بدانند به فضل الهی برابر قانون همرزمان شهید از آنها انتقام سختی خواهند گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین یدالله گوهری در مراسم وداع با شهید مدافع امنیت کامران مسعودی تبار که در شهرستان شادگان برگزار شد، گفت: خاک پاک خوزستان با شهید و شهادت مانوس است؛ خوزستان مهد شهادت، ایثار و افتخار بزرگمردانی است که با اهدای جان خویش پرچم اسلام و ایران را برافراشته نگه داشتند و ان‌شاالله به دست امام عصر (عج) خواهند داد.

وی افزود: امروز ما در غم از دست دادن مجاهدی جان برکف و فی سبیل الله که برای امنیت مردم جان عزیز خودش را اهدا کرد جمع شدیم تا به او بگوییم خوشا به سعادتت شهید کامران مسعودی تبار که به خیل شهدا پیوستی.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه پایان ماموریت نیرو‌های انتظامی شهادت است، عنوان داشت: کارکنان پلیس آن روزی که این لباس مقدس را بر تن کردند با مردم عزیز ایران پیمان بستند که تا پای جان برای دفاع از امنیت هستند.

وی افزود: شهادت انگیزه مدافعان وطن را بیشتر خواهد کرد و کسانی که بزدلانه و ناجوانمردانه این مصیبت را بر ما وارد کردند بدانند به فضل الهی برابر قانون همرزمان شهید از آنها انتقام سختی خواهند گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین گوهری بیان داشت: به شما مردم اطمینان می‌دهیم تا پای جان برای حفظ آرامش و امنیت خواهیم بود و شهادت ما را با انگیزه‌تر خواهد کرد.

وی اذعان داشت: فرهنگ ایثار و شهادت برای ما افتخار و در ایران اسلامی امنیت ساز است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان خوزستان با بیان این‌که امروز عید ما با خون شهید پررنگ‌تر شده است، عنوان داشت: امروز در این هوای گرم و در آستانه عید ولایت و امامت شهیدی را بدرقه می‌کنیم از شیعیان امیرالمومنین که برای حکومت علوی جان خود را داده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار