مدیرکل ثبت احوال استان زنجان:

۱۰ هزار کارت هوشمند ملی در زنجان آماده تحویل است

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان گفت: ۱۰ هزار کارت هوشمند ملی در استان صادر شده و آماده تحویل است که متقاضیان باید هرچه سریعتر برای دریافت آنها به دفاتر پیشخوان خدمات دولت مراجعه کنند.

مهدی ژاله چیان گفت: تاکنون ۹۸ درصد واجدین شرایط در این استان معادل ۸۹۵ هزار و ۱۳۱ نفر کارت هوشمند ملی دریافت کرده اند و این روند همچنان ادامه دارد.

وی افزود: تعداد درخواست کارت هوشمند ملی اخذ شده در سال گذشته نیز ۳۵ هزار و ۹۰۳ فقره بوده است.

ژاله چیان با اشاره به کارت های هوشمند ملی آماده تحویل، گفت: متقاضیان کارت هوشمند ملی در استان بعد از دریافت پیامک به محل مشخص شده مراجعه و کارت هوشمند ملی خود را دریافت کنند.

وی اضافه کرد : همچنین متقاضیان کارت هوشمند ملی می‌توانند بدون مراجعه به ادارات ثبت احوال یا دفاتر پیشخوان با استفاده از کد "یو اس اس دی" تلفن همراه خود و وارد کردن کد دستوری ۴*۶۰۹۰#* یا مراجعه به سایت ncr.ir از وضعیت کارت هوشمند خود مطلع شوند.

ژاله چیان افزود: افرادی هم که رسید ثبت نامشان مفقود شده است می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت، دوباره رسید دریافت کنند.

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان گفت: با توجه به اینکه یکی از مدارک احراز هویت در روز انتخابات کارت هوشمند ملی است بنابراین ادارات ثبت احوال و دفاتر پیشخوان استان در روز جمعه برای تحویل کارتهای آماده تحویل فعالیت خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.