مدیرکل ورزش کرمان:

مشارکت ورزشکاران کرمانی در انتخابات، پرشور خواهد بود

پاریزی گفت: هر زمان به مشارکت اجتماعی نیاز بوده، حضور قشر ورزشکار را شاهد بوده‌ایم و این حضور در انتخابات پیش‌رو باید به‌شکل پرشورتررقم بخورد.

میثم پاریزی در نشست رؤسای هیئت‌های ورزشی و نخبگان ورزشی استان با سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان که با موضوع انتخابات ریاست جمهوری و مشارکت حداکثری جامعه ورزش و جوانان در محل مهمانسرای سپاه کرمان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، شهدای مدافع حرم، شهدای امنیت و شهدای دوران انقلاب و دفاع مقدس، حضور شرکت کنندگان دراین آیین را خیرمقدم گفت.

وی، اطلاع از تصمیمات و سیاست‌های قرارگاه جهاد تببین استان را از اهداف برگزاری این نشست اعلام کرد.

پاریزی افزود: یکی از مواردی که در جلسه قرارگاه استانی جهاد تبیین تاکید شد، تشکیل کارگروه‌هایی با مسئولیت مدیران کل و دبیری مسئولان کانون‌ها بود که بلافاصله این کار انجام شد و امیدواریم روز جمعه شاهد حضور گسترده ملت در این رخداد سیاسی باشیم. 

وی دهه امامت و ولایت و عید غدیر را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد، همه از فیوضات این دهه مبارک بهره‌مند شوند. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در ادامه به بیان برخی اقدامات مشترک انجام شده بین مجموعه ورزش استان و بسیج ورزشکاران در راستای اقدامات فرهنگی پرداخت. 

پاریزی افزود: در حوزه جوانان گستردگی خاص و ویژه‌ای داریم و نگاه مجموعه وزارت و سیاست‌های کلان استان در قالب ستاد‌های ملی و ستاد‌های استانی به این بخش نگاه ویژه‌ای است و تلاش کردیم هم طرح‌های ملی و استانی و هم ظرفیت‌های سمن‌ها با توجه به وجود بیش از یک میلیون و صدهزار نفر جمعیت استان که در گروه ۱۸ تا ۳۵ سال قرار می‌گیرند و امکان مشارکت در فعالیت‌های داوطلبانه را در قالب اقدامات حوزه جوانان در مجموعه ورزش و جوانان دارند، سعی کرده ایم با نگاه به این جامعه مخاطب، بتوانیم برنامه ریزی کنیم.

وی تصریح کرد: اولویت برنامه‌های ما در حوزه سمن‌ها در طرح‌های ملی بحث بیانیه گام دوم انقلاب است که به شکل ویژه کار می‌شود و اکنون نیز در این حوزه کار‌های خوبی انجام شده است و به عنوان یک سیاست کلان ان شاءالله در استان بتواند به عنوان استان پیشگام این اتفاق رقم بخورد. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: بحث بعدی مکتب شهید سلیمانی است که ویژگی و ابعاد شخصیتی این شهید که افتخار همه مردم استان کرمان است فضا را ایجاد می‌کند که امروز استان کرمان بتواند به شکل ویژه و متفاوت در حوزه ورزش استان کار کند و با برنامه‌های متفاوت و کار‌های زیادی که در ایام و مناسبت‌های مختلف از سوی مجموعه وزارت، استان‌های مختلف، فدراسیون‌ها و ... دارد انجام می‌شود استان کرمان می‌تواند به عنوان یک استان پایلوت و یک استان شاخص کار کند. 

وی افزود: البته انتظار هم همین است؛ لذا از مدیرانی که در مجموعه‌های مختلف ورزشی دارند فعالیت می‌کنند، مدیران عامل باشگاه‌ها و همه عوامل مدیریتی ورزش استان می‌خواهیم که این نگاه را همواره در تمامی برنامه ریزی‌ها و سیاستگذاری هایشان داشته باشند که ان شاءالله با تأسی از سیره شهدا به ویژه شهید سلیمانی بتوانیم همگام با اقدامات قهرمانی و اتفاقات خوبی که در ورزش استان و کشور رقم بخورد، با نگاه ویژه این مطلب را پیگیری کنیم و پیش ببریم.

پاریزی تصریح کرد: به دنبال ظرفیت باشگاه‌های صنعتی استان و برنامه‌هایی که در حوزه فرهنگی در هیئت‌های ورزشی انجام شده، برنامه ریزی به گونه‌ای بوده است این ظرفیت‌ها بتواند در راستای یک کار هم افزا، ظرفیت فرهنگی ورزش استان را ارتقاء دهند.

وی بیان کرد: با توجه به گستردگی و جذابیت‌های حوزه ورزش و مخاطبان خاص و زیادی که دارد همواره در همه مناسبت‌ها به ویژه در جایی که بحث مشارکت اجتماعی نیاز کشور بوده است همیشه به عنوان یک جامعه مخاطب شاخص و تأثیرگذار حضور قشر ورزشکار را شاهد بودیم که من علاوه بر تشکر، انتظار دارم این اتفاق به شکل ویژه تری در انتخابات پیش رو رقم بخورد.

 مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان ابراز امیدواری کرد، انتخاباتی که انجام می‌شود در راستای ادامه خدمات صادقانه شهید رئیسی با گستردگی اقشار مختلف و به ویژه قشر ورزش بتواند یک رویداد تاریخی عظیم در تاریخ سیاسی کشور و استان کرمان (که امروز استان خاصی در کشور است)، رقم بزند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار