کمیته مینی فوتبال مازندران در جایگاه برتر کشور

کمیته مینی فوتبال مازندران برای دومین سال، عنوان برتر را در بین استان‌های کشور به دست آورد.

در گردهمایی مسئولان کمیته‌های مینی فوتبال سراسر کشور که در سالن اجتماعات مجتمع پارک آموزش شهرداری منطقه ۵ تهران برگزار شد از محسن موسوی رئیس کمیته مینی فوتبال مازندران به عنوان رئیس برتر کمیته مینی فوتبال کشور تجلیل به عمل آمد.

در ارزیابی انجام شده توسط انجمن مینی فوتبال کشور، کمیته‌های مینی فوتبال مازندران، آذربایجان شرقی و استان مرکزی، عنوان کمیته برتر مینی فوتبال کشور را در سال ۱۴۰۲ را کسب کردند.

گردهمایی مسیٔولان کمیته‌های مینی فوتبال استان‌های سراسر کشور با حضور علیرضا مهدوی سرپرست دبیری، ناهیده جباری نایب رییس، کریم مقدم رییس انجمن مینی فوتبال فدراسیون ورزش‌های همگانی و مسیٔولان کمیته‌های مینی فوتبال استان‌ها برپا شد.

موسوی رئیس کمیته مینی فوتبال مازندران در حاشیه برگزازی این آئین گفت: خداوند را شاکریم که توانستیم برای دومین بار این رتبه ارزشمند را کسب کنیم.

او افزود: به دست آوردن این رتبه حاصل تلاش روسای محترم کمیته‌های زیرمجموعه استان و روسای شهرستان‌ها بود که با برگزاری مسابقات و کلاس‌های آموزشی متعدد این اتفاق میمون را رقم زنند.

موسوی در پایان گفت: از زحمات روهام ابوطالبی رییس هیات ورزش‌های همگانی مازندران و کریم مقدم رییس انجمن مینی فوتبال ایران نهایت تشکر و قدردانی را دارم که همیشه یار و یاور مینی فوتبال مازندران بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.