مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام خبر داد

برگزاری اولین پویش اهدای عروسک و اسباب‌بازی به کودکان نیازمند ایلام

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام گفت: همزمان با جشن بزرگ عید غیرخم اولین پویش اهدای عروسک و اسباب‌بازی به کودکان نیازمند در این استان برگزار می‌شود.

فاطمه رستگار اظهار کرد: این پویش در محل اجرای برنامه‌های جشن بزرگ عید غدیرخم در مرکز استان، برگزار می‌شود.

وی افزود: خانواده‌ها و قشر کودک و نوجوان می‌توانند عروسک‌ها و اسباب‌بازی‌های اضافی و بدون استفاده، اما سالم خود را به این پویش اهدا کنند.

رستگار یادآور شد: با جمع آوری اسباب بازی‌ها و عروسک ها، این اقلام سرگرمی همراه با یک بسته فرهنگی و کتاب به کودکان و نوجوانان نیازمند استان اهدا می‌شود.

وی هدف از راه اندازی اولین پویش اهدای اسباب بازی و عروسک را ترویج فرهنگ ایثار و نوع دوستی در میان قشر کودکان و نوجوانان برشمرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام از خانواده‌ها خواست: اسباب بازی و عروسک‌های اضافی را در روز عید غدیر به غرفه کانون تحویل دهند.

وی ادامه داد: همچین خانواده‌ها می‌توانند با خرید اسباب بازی و عروسک نو در این پویش مهربانانه شرکت کنند.

به گفته رستگار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام علاوه بر غرفه جمع آوری عروسک و اسباب بازی، ایستگاه نقاشی و ادبی نیز برای مخاطبان کودک و نوجوان دایر می‌کند.

 جشن عید غدیر خم امسال روز سه شنبه پنجم تیرماه از ساعت ۱۵ الی ۲۲ در مرکز استان به صورت ویژه برگزار خواهد شد.

در این برنامه که از مسیر میدان امام (ره) تا میدان ۲۲ بهمن شهر ایلام برگزار خواهد شد، ۶۰ غرفه مختلف فرهنگی، هنری، مذهبی، مشاوره، ایستگاه‌های صلواتی و ... برپا می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.