شرکت در انتخابات یک دستور الهی و قرآنی است

مسئول نهاد رهبری در امور اهل‌سنت جنوب سیستان و بلوچستان گفت: اگر به آیات قرآن توجه نماییم خواهیم یافت که رأی‌گیری و مشورت در امورات دستور الهی است.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد عبداللهی بیان کرد: شهید رئیسی سبک مدیریتی جدیدی را به ایران و دنیا معرفی کرد این مهم‌ترین درسی بود که به جامعه ما داد حضور رئیس‌جمهور بدون تکلف در حاشیه‌نشین‌ترین شهر و نشستن با مردم و حضور ایشان در سیلاب و ورود به سیلاب با همان لباس و کفش ریاست‌جمهوری بدون اینکه اطرافش را بگیرند از ویژگی‌های این شهید بود.
 
 وی افزود: آنچه در حوزه چابهار به‌عنوان تنها بندر اقیانوسی ایران اسلامی مطرح است این است که چابهار به مرکز اقتصادی ایران اسلامی تبدیل شود و طبیعتاً می‌تواند مرکزی برای مبادلات بین‌المللی باشد که سنگ بنای این حرکت عظیم را مرحوم رئیسی بنا نهادند.
 
 مسئول نهاد رهبری در امور اهل‌سنت جنوب استان عنوان کرد: علاوه بر این مهم‌ترین اقدامات در شهرستان چابهار بخش استقلال دانشکده علوم پزشکی چابهار بوده به‌رغم ممنوعیت‌های قانونی که در کشور برای توسعه در بخش راه‌اندازی دانشگاه وجود دارد شهید رئیسی به‌صورت ویژه دستور استقلال این دانشگاه را دادند و انجام هم شد.
 
 وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد شاخصه‌های مهم ریاست‌جمهوری در طول این سال‌ها خاطرنشان کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری به‌عنوان راهبرد برای مشکلاتی که در سطح ملی و بین‌المللی و جهان اسلام داریم سری عناصر نیز دست پیدا کرده‌ایم که رئیس‌جمهور باید آن ویژگی‌ها را داشته باشد که مهم‌ترین ویژگی آن این است که یک رئیس‌جمهور جهادی باشد رئیس‌جمهوری که در صحنه‌های مختلف نشان دهد مرد بحران، مرد مدیریت و مرد تصمیم‌گیری است باقدرت و شجاعت و ایستادگی و پایداری از بحران‌ها نمی‌هراسد و برای حل بحران‌ها و آغوش بحران‌ها خواهد رفت.

برچسب ها: انتخابات ، اهل سنت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار