مدیر مرکز اسلامی آذربایجان‌غربی:

حضور پرشور در انتخابات، قدرت چانه‌زنی کشور در عرصه بین‌المللی را افزایش می‌دهد

مدیر مرکز اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: حضور پرشور مردم و انتخاب آگاهانه، قدرت چانه زنی کشور در عرصه بین‌المللی را افزایش می‌دهد و آثار آن تا مدت‌ها پایدار خواهد بود.

حجت الاسلام سید آزاد موسوی مدیر مرکز اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: هراندازه میزان مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد نه تنها جایگاه کشور در عرصه بین‌المللی ارتقا می‌یابد بلکه رئیس‌جمهور منتخب هم به همان میزان در عرصه بین المللی موفق‌تر عمل خواهد کرد.

وی اضافه کرد: دشمنان کشورمان با اینکه به طبل دموکراسی می‌کوبند، هرگاه در ایران انتخابات برگزار می‌شود، نقشه‌های مختلف برای عدم حضور مردم در انتخابات طراحی کرده و دقیقا مقابل دموکراسی می‌ایستند.

وی ادامه داد: آنها مردم را به عدم شرکت در انتخابات دعوت کرده و برای تحقق اهدافشان هزینه‌های کلانی می‌کنند.

مدیر مرکز اسلامی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات، مردم سالاری موجود در کشور را به تصویر کشیده و جمهوریت اسلام را به نمایش می‌گذارد.

حجت الاسلام موسوی گفت: بالا بودن میزان مشارکت مردم در انتخابات در حقیقت حلقه اتصال بین مردم و نظام و انقلاب را محکم‌تر کرده و دشمنان این مرز و بوم را ناکام و مایوس می‌کند.

وی با اشاره به لزوم برگزاری انتخاباتی سالم و فارغ از بداخلاقی‌ها افزود: در دین اسلام بداخلاقی جایی ندارد برهمین اساس نباید تخریب بر فضای انتخابات حاکم شود.

وی به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: در انتخاب خود باید دقت کنیم که فرد منتخب بتواند در جهت تحقق تمدن نوین اسلامی و گام دوم انقلاب حرکت کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.