وزیر کشور:

اجازه نمی‌دهیم سلامت انتخابات توسط کسی خدشه‌دار شود

وزیر کشور گفت: اجازه نمی‌دهیم سلامت انتخابات توسط کسی خدشه‌دار شود؛ بنابراین هر تلاشی برای سلامت انتخابات ممدوح است.

احمد وحیدی عصر امروز، چهارم تیرماه در حاشیه آغاز عملیات ساخت بیش از ۸۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در کرمان، از آمادگی همه استانداران، فرمانداران و بخشداران برای برگزاری انتخابات هشتم تیر خبر داد.

به گفته وی، همه بستر‌های لازم برای اجرای انتخابات امن، سالم و پرشور فراهم است.

وزیر کشور از فراهم شدن بستر‌های لازم در صدا و سیما برای فعالیت داوطلبان و انتخاب بهینه از این بستر سخن گفت و افزود: انتظار داریم همگان در روز جمعه پای صندوق‌های رأی بار دیگر اراده ملت را به منصه ظهور رسانده و رئیس جمهوری انتخاب کنند که ادامه‌دهنده راه شهدا باشد.

وی با تأکید بر اینکه همگان نقش مثبت خود را ایفا کنند، تصریح کرد: جدای از داوطلبان، همه کسانی که در ستاد‌ها فعالیت دارند باید کاملاً مراقبت کرده و انتخاباتی سالم و پاک را دنبال کنند و تخریب صورت نگیرد که نهی قانونی دارد.

به توصیه وحیدی، نباید حرف‌های دشمن‌پسند بزنند و همه چهارچوب‌ها باید رعایت شود تا انتخابات در کمال نظم و با حفظ شور انتخاباتی برگزار شود که سلامت انتخابات بسیار برای ما مهم است.

وزیر کشور اعلام کرد: اجازه نمی‌دهیم سلامت انتخابات توسط کسی خدشه‌دار شود، بنابراین هر تلاشی برای سلامت انتخابات ممدوح است و خلاف آن حتماً برخورد می‌شود و هر اقدامی مبنی بر تشویش افکار عمومی قابل قبول نیست.

وی گفت: با همین فضای خوبی که حاکم است، مردم پای صندوق رای بیایند و انتخاب خوب داشته باشند.

منبع: ایسنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۶ ۰۵ تير ۱۴۰۳
سلامت انتخابات از اول توسط شورای نگهبان خدشه دار شده است .
آخرین اخبار