استاندار یزد:

کسب سهمیه المپیک، نشان از ظرفیت بالای ورزشکاران یزد‌ی است

فاطمی گفت: کسب سهمیه المیپک به همت بانوی کماندار یزدی، نشان از ظرفیت و استعداد بالای ورزشکاران استان است.

 مهران فاطمی استاندار یزد دوشنبه شب در آیین استقبال و تجلیل از مبینا فلاح  کماندار المپیکی یزد گفت: برای تداوم افتخار آفرینی ورزشکاران یزدی در میادین معتبر و مهم ورزشی بین‌المللی دولت با افتخار اقدام و ماموریت خود را انجام می‌دهد.

وی با تبریک دهه امامت و ولایت و عید غدیرخم و همچنین افتخار آفرینی فلاح و کسب سهمیه المیپک ادامه داد: در ایام مبارک عید بزرگ غدیرخم موجب خوشحالی است تا از بانوی یزدی که با درخشش خود موفق به کسب سهمیه المپیک برای اولین بار شد قدردانی کنیم.

استاندار یزد بیان کرد: این کسب سهمیه و درخشش را به مردم شریف استان، جامعه ورزش و خانواده وی تبریک گفته و امیدوارم شاهد درخشش این بانوی یزدی در آوردگاه بزرگ المپیک باشیم و باید از همه توان برای موفقیت ورزشکاران در استان اقدام شود.

مسابقات حذفی کسب سهمیه المپیک در آنتالیای ترکیه در بخش بانوان در حالی پیگیری شد که فلاح توانست با صعود به جمع هشت کماندار برتر مسابقات، سهمیه المپیک را از آن خود کند.

فلاح ورزشکار شایسته کشورمان در ادامه مسابقات و در مرحله یک چهارم و نیمه‌نهایی موفق شد ورزشکارانی از هند و اوکراین را با نتیجه ۶ بر چهار و ۶ بر ۲ شکست دهد و راهی فینال شود.

وی در دیدار نهایی با نتیجه ۶ بر ۲ مقابل کمانداری از کشور هند مغلوب و نایب قهرمان شد.

استان یزد ۶۰ هزار ورزشکار و ۵۵ هیات وزشی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.