حوادث ترافیکی در خراسان رضوی ۱۵ مصدوم برجای گذاشت

مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: سه حادثه تصادف و واژگونی خودرو سواری که دیروز به طور جداگانه در مشهد، فریمان و جاده اسلام قلعه به رباط سفید در استان خراسان رضوی رخ داد منجر به مصدومیت ۱۵ نفر شد.

محمد علیشاهی مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: حادثه نخست تصادف و واژگونی یک دستگاه خودروی سواری تیبا در ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه عصر دیروز در جاده اسلام قلعه به رباط سفید، یک کیلومتر مانده به رباط سفید، رخ داد که این حادثه پنج مصدوم در پی داشت.

او افزود: برای امدادرسانی به مصدومان سه دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵، اورژانس هوایی و هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند و تمامی مصدومان به بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد منتقل شدند.

مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: حادثه دیگر تصادف ۲ دستگاه موتور سیکلت در ساعت حدود ۱۹ و ۲۱ دقیقه دیشب در جاده فریمان به سفید سنگ رخ داد که این حادثه ۶ مصدوم بر جای گذاشت.

علیشاهی بیان کرد: برای امدادرسانی به مصدومان، ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شدند و تمامی مصدومان به بیمارستان فریمان منتقل شدند.

او تصریح کرد: حادثه دیگر، تصادف ۲ دستگاه موتور سیکلت در حوالی ساعت ۲۱ دیشب در خیابان چهارراه دانش مشهد، رخ داد که این حادثه چهار مصدوم در پی داشت.

مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکید کرد: برای امدادرسانی به مصدومان، سه دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد که تمامی مصدومان به بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد منتقل شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار