ادامه راه شهید رییسی وظیفه رییس جمهور آینده است

رییس ستاد مرکزی سعید جلیلی در بروجرد گفت: شهید جمهور اقدامات موثری در حوزه سیاست خارجی، اقتصاد، اشتغال و محرومیت زدایی در ایران اسلامی انجام داد که ادامه این راه وظیفه اصلی رییس جمهور آینده است.

محسن عرفان  اظهار کرد: در زمینه فقر زدایی و محرومیت زدایی اقدامات دولت شهید رییسی قابل توجه است، اما فرصت شهید رییسی کم بود تا این زیرساخت‌ها را به نتیجه برساند.

وی با تاکید بر ضرورت تداوم مسیر خدمت رسانی دولت شهید رییسی افزود: دولت سیزدهم اقدامات موثری در حوزه‌های مختلف در کشور و خدمات رسانی به محرومان انجام شد که باید ادامه یابد.

رییس ستاد مرکزی سعید جلیلی در شهرستان بروجرد بیان کرد: در این راستا جلیلی مشکلات جامعه را ردیف بندی کرده و برای حل آنها برنامه‌ها و راهکار‌های انجام شدنی دارند که محرومت زدایی هم یکی از همین مشکلات و چالش هاست که حتما باید مورد توجه دولت بعد باشد.

عرفان تاکید کرد: دولت اگر دلسوز مردم باشد ابتدا باید از قشر محروم و فقرای جامعه شروع کنند و آنها را به یک رفاه نسبی برسانند تا این قشر از جامعه نیز از خدمات و برکات نظام برخوردار شوند.

وی با تاکید بر اینکه تورم و نداشتن ثبات اقتصادی در مسیر حکمرانی اقتصادی حکومت‌ها همواره یک چالش نگران کننده است، اضافه کرد: این چالش نه تنها بر معیشت مردم حتی در حوزه‌های امنیتی و موارد دیگر از جوانب زندگی مردم تاثیر منفی می‌گذارد بلکه کنترل تورم و ثبات بخشی به بازار یک برنامه دقیق و حساب شده براساس ظرفیت‌های موجود هر کشور دارد.

رییس ستاد مرکزی سعید جلیلی در شهرستان بروجزد ادامه داد: الگو‌های غربی را نمی‌توان در کشور خودمان اجرا کنیم، الگو‌های ثبات بخشی به اقتصاد و کنترل تورم برای هر کشور متفاوت است که در سایه یک برنامه ریزی دقیق و یک فکر و اندیشه جدید و یک مشورت عمیق با همه نخبگان، صاحبان فکر در حوزه اقتصاد و دانشگاهیان تحقق می‌یابد.

عرفان یادآور شد: برای ایجاد تحول در اقتصاد باید فکر کرد و برنامه ریزی با قابلیت اجرایی داشت و اکتفا به برنامه‌های روی کاغذ که قابلیت اجرا ندارند راه به جایی نمی‌برند و باعث کاهش اعتماد مردم می‌شود.

وی با تاکید براینکه هیچ بن بستی وجود ندارد و مشکلات حل شدنی است، گفت: تورم و گرانی قابل حل است فقط کسی را می‌خواهد که بتواند مدیریت این موضوع را به درستی انجام دهد.

وی با بیان اینکه تنوع و تکثر نامزد‌ها در این دوره خوب است و تقریبا از همه سلایق سیاسی وجود دارد، یادآور شد: هر چند اداره کشور نباید سلیقه‌ای باشد و مردم نباید سلیقه‌ای انتخاب کنند، به نظر من حزبی و سیاسی انتخاب کردن ضربه‌های بدی به پیکره اقتصاد و سیاست و فرهنگ جامعه می‌زند.

عرفان ادامه داد: مردم تجربه‌هایی از قبل دارند که انتخاب احساسی چگونه به سفره‌های آنها، فرهنگ و امنیت اجتماعی ضربه زده است، در این دوره هم از همه طیف‌ها و جناح‌های سیاسی حضور دارند ولی مهم سلیقه‌ها نیست مهم مشارکت مردم است.

وی با بیان اینکه هر چقدر میزان مشارکت بالا برود دشمنان این خاک ناامیدتر و مایوس‌تر می‌شوند، اظهار کرد: آحاد مردم از قشر‌های مختلف در عرصه انتخابات مختلف تاکنون حضور فعال داشته اند و شور و شعور و تبیین انتخاباتی داشته اند تا مشارکت حداکثری حاصل شود.

رییس ستاد مرکزی سعید جلیلی در شهرستان بروجرد با بیان اینکه همیشه ثابت شده که یک مدیریت نخبگانی و علمی با برنامه ریزی دقیق موفق است، بیان کرد: جلیلی یک مدیر نخبه دانشگاهی است که با نگاه تمدن سازی نوین می‌تواند همه مشکلات کشور را حل کند و بر پایه و اساس فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی تمدنی بسازد که زمینه ساز ظهور امام زمان, (عج) باشد.

عرفان با تاکید بر اهمیت نسل جوان و نوجوان کشور، گفت: اگر جوان و نوجوان امروز در مسیر پایبندی به برخی ارزش‌های فرهنگی دچار تعارض و مشکلاتی شده مشکل متولیان فرهنگی و ما هستیم که نتوانستیم یک فرهنگ و گفتمان صحیح را برای جوانان ترسیم کنیم. وی تاکید کرد: جوان و نوجوان نیازمند اقناع هستند و تحلیل دارند و برای هر چیزی دلیل متقن و علمی می‌خواهند جوان را باید اقناع کرد وقتی به اقناع رسید حق را می‌پذیرد، زیرا انسان ذاتا حق پذیر است.

رییس ستاد مرکزی جلیلی در شهرستان بروجرد افزود: با تکریم و احترام و اقناع عالمانه باید جوان را متقاعد کرد که راه صحیح کدام است.

عرفان بیان کرد:جوان و نوجوان دنبال یک زندگی خوب و پر از موفقیت با رعایت آداب اجتماعی است در این مسیر اگر ذره‌ای به این فکر کنیم که با خشونت و بدرفتاری و موارد مشابه می‌توان تغییری حاصل کرد خیر حاصل نمی‌شود، قلب جوانان پاک و آماده گرفتن معارف حق است و باید دل آنها را بدست آورد تا اسیر چالش‌ها و هجمه‌ها و دروغ‌های پرقدرت رسانه‌ها نشوند.

برچسب ها: شهید رئیسی ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.