مطالبات بیش از ۵ هزار میلیارد ریالی شرکت توزیع برق از مشترکان لرستانی

معاون مشترکان و خدمات فروش شرکت توزیع نیروی برق لرستان از مطالبات بیش از ۵ هزار ریالی شرکت توزیع برق این استان از مشترکان خبر داد.

همایون بختیاری، گفت: ۱۲۵ میلیون کیلووات ساعت انرژی طی سال گذشته از طریق چهارهزار و ۶۴۶ انشعاب غیرمجاز در این استان هدر رفت.

وی افزود: انشعابات غیرمجاز برق ۳.۵ درصد کل مصرف برق لرستان را در سال گذشته داشت و ۳.۲ درصد نیز موجب اتلاف انرژی شد.

معاون مشترکان و خدمات فروش شرکت توزیع نیروی برق لرستان، عنوان کرد:۲ هزار و ۳۱۵ دستگاه ماینر از سال ۱۳۹۹ تاکنون در این استان شناسایی شده‌است.

بختیاری اضافه کرد: مطالبات شرکت توزیع برق لرستان از مشترکان معادل پنج‌هزار و ۶۱۰ میلیارد ریال است و در حال حاضر از مجموع ۷۲۰ هزار و ۶۰۹ مشترک، ۱۱۵ هزار و ۲۶۴ فقره بدهی پرداخت‌نشده داریم.

وی ادامه داد: صنایع نساجی یا فولاد ۳۰۰ میلیارد ریال بدهی برق دارد که با مصوبه‌های ستاد تسهیل از پرداخت آن سر باز می‌زند و همچنین یکی از دستگاه‌های اجرایی ۸۰۰ میلیارد ریال بدهی دارد که اقدامات لازم برای تهاتر زمین بابت این رقم در دستور کار است.

معاون مشترکان و خدمات فروش شرکت توزیع نیروی برق لرستان، یادآور شد: ۱۶میلیارد ریال پاداش به مشترکان خوش‌مصرف بخش کشاورزی، یک‌میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال بخش عمومی، یک‌میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال جایگاه گاز، ۲۲ میلیارد ریال صنایع، ۷۹۰ میلیون ریال تجاری و ۲۴۹ میلیارد ریال مشوق به مشترکان خانگی برق در این استان پرداخت شد.

بختیاری افزود: طی ۲ روز گذشته برق ۷۲۳ حلقه چاه کشاورزی در لرستان به‌دلیل تجاوز از مقدار تعیین‌شده قطع شده‌است.

برچسب ها: برق ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.