معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس خبر داد؛

برگزاری آیین‌های دهه امامت و ولایت با محتوای جهاد تبیین در استان فارس

فرخ زاده، از برگزاری آیین‌های دهه امامت و ولایت با محتوای جهاد تبیین، پاسداشت ارزش‌های دینی و تحکیم وحدت مسلمانان در استان فارس خبر داد.

محمد فرخ زاده معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس اظهار کرد: اهالی ولایتمدار فارس از عید قربان تا غدیر آیین‌های معنوی پرشوری را در اقصی نقاط استان برپا کردند. 

او با تاکید بر این موضوع که جامعه امروز بیش از هر زمانی به شور و نشاط سالم نیاز دارد، افزود: اعیاد مذهبی و ملی فرصتی مناسب برای حضور مردم بخصوص جوانان در عرصه‌های عمومی و معرفی دستاورد‌های در کنار برگزاری برنامه‌های شاد و جذاب برای خانواده‌ها در سطح کشور و استان است. 

معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس ابا اشاره به استقبال پرشور اهالی سومین حرم اهل بیت (ع) از شادی پیمایی‌های غدیر، گفت: رویداد‌های مختلفی در بقاع متبرکه، مساجد و تکایا، موکب‌های سطح شهر با تکیه بر ظرفیت‌های مردمی برپا شد. 

فرخ زاده با بیان اینکه شادی پیمایی‌های غدیر در مرکز شهر و محور شمال غربی برگزار شد، ادامه داد: این برنامه‌ها با محوریت جهاد تبیین، پاسداشت اعیاد دینی، تحکیم وحدت مسلمانان و مواردی از این دست برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار