توصیه‌های استاندار چهارمحال و بختیاری به رؤسای ستاد‌های انتخاباتی

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: همه باید تلاش کنند تا با برگزاری یک انتخابات، سالم، امن، پرشور و رقابتی برگ زرین دیگری بر افتخارات سیاسی جمهوری اسلامی افزوده شود.

غلامعلی حیدری در نشست ستاد انتخابات استان که با حضور فرمانداران ۱۲ گانه برگزار شد، اظهار داشت: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری یک فرصت مثال زدنی برای جمهوری اسلامی است و همه باید تلاش کنند با برگزاری یک انتخابات، سالم، امن، پر شور و رقابتی برگ زرین دیگری بر افتخارات سیاسی جمهوری اسلامی افزوده شود.

وی افزود: طرح هر موضوعی که موجب خدشه دار شدن وفاق اجتماعی بین آحاد مردم شود، حتما به سود دشمن است؛ امروز همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات، ستاد‌های انتخاباتی و فعالین سیاسی و احزاب باید برای عمق بخشی به وحدت بین آحاد مردم تلاش کنند.


بیشتر بخوانید


حیدری با تقدیر از اقدامات انجام شده در ستاد انتخابات استان، اضافه کرد: قانون خط قرمز همه ماست، اعضای ستاد برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری، با اتکا به قانون توانستند یک انتخابات آبرومندانه و فاخر در استان برگزار کنند.

وی با اشاره به آمادگی استان برای برگزاری انتخاباتی سالم، امن و پرشور ادامه داد: با نظر فرمانداران هر شهرستان به عنوان رؤسای ستاد‌های انتخاباتی شهرستان هر دستگاهی که نیاز است باید آماده باش اعلام شود تا روز انتخابات بدون هیچ دغدغه‌ای شاهد برگزاری یک انتخابات سالم باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار