در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد:

دولت جدید باید تحول در علم را جدی بگیرد

طهرانچی گفت: در حوزه تربیت دانشجو‌ها باید بدانیم که فضای نسل جدید عوض شده و متانسب با شناخت این نسل باید حرکت کرد.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح جمعه ۸ تیر در شراسر کشور برگزار می‌شود. حوزه و علم و دانشگاه یکی از مهمترین مواردی است که تمامی نامزد‌ها بار‌ها در ارتباط با آن صحبت کرده اند و نظرات متفاوت خود را نیز بیان کرده اند.

محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان در ارتباط با مهمترین گام علمی رئیس جمهور منتخب اظهار کرد:علم کشور نیازمند تحول است و شرایط حاکم نشأت گرفته از جریانات فضای مجازی است و  در حقیقت می‌طلبد این شرایط می‌طلبد که نگاه جامع و بلندی نسبت به علم باید داشت.

وی ادامه داد:مسائل مثل هوش مصنوعی و جریانات نشأت گرفته از رشدفناوری‌ها جریان و خط علم را متئثر از خود کرده است لذا دولت جدید به امید خدا با درک این شرایط بایستی تحولی را در حوزه علم داشته باشد.

طهرانچی در انتها گفت: نکته دیگر در حوزه تربیت دانشجو‌ها است که آن هم فضای نسل جدید عوض شده و متانسب با شناخت این نسل باید حرکت کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۰۵ تير ۱۴۰۳
حرفعا کاملا با عمل متناقض است
همین دوروز پیش واردات موس و میبورد و هارد و لپ تاب... ممنوع شد ( ارز نمیگیرن باید با ارز حاصل از صادرات بیارن عوضش خودرو چینی و قطعات ماشین داخلی میگیره و سنگ پا )
برا علم ای تی کاملا لازم است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۰۵ تير ۱۴۰۳
جدی میفرمایید ؟!
آخرین اخبار