برگزاری همایش شکوه حضور و بصیرت در محمودآباد

همایش تخصصی شکوه حضور و بصیرت ویژه انتخابات با حضور مسولان و بسیجیان غرب مازندران در مصلای محمودآباد برگزار شد

سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج کشور در این همایش گفت: پیامبر ما در غدیر خم صراط مستقیم و راه هدایت واقعی مسلمین را برای ما ارائه فرمود. ولی بعصی افراد بی بصیرت و ناآگاه با جلسه‌ای در سقیفه سرنوشت مسیر را بد رقم زدند. 

او افزود: غدیر انقلاب و جمهوری اسلامی در سال ۵۷ بدست معمار کبیر انقلاب رقم خورد؛ و راه غدیر با الگوی مکتب انتظار باید بدست شیعه و تشیع و نظر ولی فقیه ادامه پیدا کند.

سردار سلیمانی با اشاره به حضور همگان در انتخابات ،گفت: انتخابات از اهم برنامه‌های کشور و سرنوشت ایران را تعیین خواهد کرد و مسیر انقلاب ما الهام گرفته از اسلام و مکتب غدیر است: حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر، ضرورت میدان‌داری بسیجیان در عرصه بصیرت‌افزایی را افزایش می‌دهد.

رئیس سازمان بسیج کشور افزود: بسیجیان در وهله کنونی رسالت خطیری دارند و باید با گفتگو و رفع ابهام‌ها، مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کنند. 

سردار سلیمانی گفت: پس از شهادت رئیس‌جمهور شهید و همراهانش که تراز جدیدی از خدمتگزاری را بنیان نهادند، مشارکت بالا می‌تواند، مولفه قوی و مهمی برای حل کردن مشکلات کشور باشد. مشارکت بالا خلق یک پیروزی باشکوه دیگر در برابر دشمنان ایران است.

او افزود: انتخابات هر چه با مشارکت بالا رقم بخورد؛ قدرت و اراده جمهوری اسلامی ایران را در عرصه جهانی افزایش می‌دهد و باعث عقب‌نشینی دشمنان می‌شود. مشارکت بالا منجر به دلگرمی جبهه مقاومت و تقویت سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران می‌شود و این مسائل باید به درستی تبیین شود.

سلیمانی ادامه داد: بر اساس قانون اساسی، ملت بزرگ ایران در مسیر یک نقش‌آفرینی عظیم است و در حماسه هشتم تیر با حضور در پای صندوق‌های رأی، رئیس جمهوری را انتخاب خواهند کرد که ادامه‌دهنده مسیر شهید رئیسی و زوایای خدمت کم نظیرش باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.