تقوی: اگر رای ندهیم باید بنشینیم و گلایه کنیم

رئیس فدراسیون والیبال ایران گفت: نظر شخصی من این است که اگر پای صندوق‌های رای نرویم مثل همین حالا باید بنشینیم و گلایه کنیم.

سید میلاد تقوی در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ضمن دعوت از مردم برای حضور در انتخابات سرنوشت ساز اظهار کرد: روز‌های پر هیاهو و پرتلاطمی برای کشور عزیزمان ایران اسلامی است و جمعه مردم پای صندوق‌های رای می‌روند تا رئیس جمهور منتخب خود را برای چهار سال آینده انتخاب کنند. نظر شخصی من این است که اگر پای صندوق‌های رای نرویم مثل همین حالا باید بنشینیم و گلایه کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: در تصمیم گیری برای خود موثر هستیم. اینکه بنشینیم و اجازه دهیم که دیگران از نبودن ما سوءاستفاده کنند و اجازه دهیم که برای ما و این کشور تصمیم بگیرند کار درستی نیست. گلایه کردن مشکلی را حل نمی‌کند. همه دست به گریبان مشکلات کشور هستیم و این تصمیم ماست که کمک می‌کند مشکلات حل شود یا ادامه یابد.

رئیس فدراسیون والیبال ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس‌جمهور شهید گفت: دوران کوتاه ریاست جمهوری ایشان دوران ارزشمندی برای ورزش کشور بود و همه ورزشی‌ها اذعان دارند که نگاه رئیس‌جمهور محترم و دولت آقای رئیسی توسعه ورزش بود. دوره وزارت دکتر هاشمی در حوزه ورزش جزء محدود دوره‌هایی بود که تخصیص بودجه به صورت صد درصدی اتفاق افتاد. در برهه کوتاه چند ماهه دو بار پیاپی به بازیکنان پاداش پرداخت کردیم و این موضوع نشان داد که می‌خواهیم به تعهدات عمل کنیم. امیدوارم هر دولتی که با رای مردم بر مسند حکومت می‌نشیند توجه ویژه‌ای به عرصه فرهنگ، ورزش و جوانان داشته باشد. با توجه به ظرفیت‌های کشور مدیریت صحیح در این عرصه کمک می‌کند که پرچم پرافتخار کشورمان را در تمام دنیا به احتزاز درآوریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۹ ۰۶ تير ۱۴۰۳
ن اینکه قبلا ک رای میدادیم گله نمیکردیم
آخرین اخبار