غرفه‌های خدمت به مددجویان بهزیستی در مهمانی ۱۰ کیلومتری

معاون امور فرهنگی مرکز مشارکت‌های مردمی بهزیستی گفت: در مهمانی ۱۰ کیلومتری جشن غدیر در قالب طرح، بالاترین خدمت مواکبی برپا و ارائه خدمت خواهد شد.

بابک قانعی، معاون امور فرهنگی مرکز مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی، با اشاره به برگزاری دومین جلسه شورای عالی فرهنگی سازمان بهزیستی در خصوص طرح‌های مصوب در این شورا در قالب پویش به عشق علی، گفت: در طرح تکریم سادات پیشکسوت، فرزندان مراکز شبه خانواده با حضور در مراکز سالمندان با سالمندان مقیم مراکز به ویژه سادات سالمند دیدار خواهند کرد.

وی گفت: همچنین در طرح محله غدیر با همکاری مراکز مثبت زندگی به عنوان حلقه اتصال بین توانمندان و نیازمندان، سفره‌های اطعام و حل مسئله توسط خیرین با موضوع رفع مشکلات و نظام مسائل جامعه هدف سازمان برگزار خواهد شد.

قانعی افزود: در طرحی دیگر با عنوان میهمانی عیدانه، همکاران سازمان بهزیستی با حضور در خانه‌ها و مراکز نگهداری با هزینه شخصی سفره اطعام برای ولی نعمتان خود برپا خواهند کرد.

وی گفت: در مهمانی ۱۰ کیلومتری و جشن غدیر در قالب طرح بالاترین خدمت مواکبی توسط بخش غیر دولتی و با استفاده از ظرفیت مردمی و توسط جامعه هدف در تهران و سایر استان‌ها برپا و ارائه خدمت خواهند داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار