رئیس دانشگاه پیام نور سیستان وبلوچستان:

برقراری عدالت آموزشی هدف دانشگاه پیام نور است

توسلی با بیان اینکه هدف ما در دانشگاه پیام نور برقراری عدالت آموزشی است، تاکید کرد: تربیت دانشجویان در تراز انقلاب که بازوان توانمند برای جامعه و مدیران از دیگر اهداف این دانشگاه به شمار می رود.

رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در کارگروه تخصصی اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان سراوان  با بیان اینکه توسعه تحصیلات تکمیلی در دستور کار است این اقدام را مانع مهاجرت نیروی انسانی و قشر تحصیلکرده به سایر استان‌ها خواند و گفت: جذب دانشجو و ایجاد رشته های پرمخاطب متناسب با نیاز هر شهرستان در مراکز ۱۰ گانه این دانشگاه رشد قابل توجهی داشته است.

وی اظهار کرد: دانشگاه پیام نور به علت سطح گستردگی سیستان و بلوچستان یکی از دانشگاه‌های موثر در بحث جذب اشتغال بوده و بیش از ۶۰ درصد محصلان این دانشگاه در ادارات دولتی جذب شده‌اند.

رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان بیان کرد: در زمینه اشتغال و رونق مشاغل خانگی این دانشگاه بویژه در شهرستان سراوان با راه اندازی کارگاه سفال بیش از 200 دانشجوی فعال در زمینه هنرهای صنایع دستی و سفال دارد و در این زمینه علاوه بر اقدامات آموزشی و علمی، به انجام کارهای فرهنگی اجتماعی نیز روی آورده است.

انتخابات حماسه و معجزه حضور مردم است

توسلی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «مردم همه کاره‌اند حضور آنها معجزه می‌کند»، گفت: قدرت بی‌نظیر نقش‌آفرینی مردم در پای صندوق های رای و انتخاب فردی اصلح با ویژگی های رئیس جمهور شهید منجر به ایجاد وحدت، اقتدار ملی، امنیت ملی و مردم سالاری دینی خواهد شد.

وی اضافه کرد: باید در انتخاب اصلح به ویژگی های رئیس جمهور شهید مبنی بر امانت داری، تقوا، رازداری، صفا و صمیمت، خستگی ناپذیری، جامع الاطراف و مردمی بودن دقت و رئیس جمهوری در تراز انقلاب اسلامی انتخاب کرد.

توسعه تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور خواسته فرماندار سراوان

فرماندار سراوان در ادامه ضمن تشکر از فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در دانشگاه، به اهمیت مراکز آموزش عالی اشاره کرد و بر حمایت‌های خود در جهت توسعه و ارتقای این دانشگاه تاکید کرد.

مجتبی شجاعی افزود: با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های ویژه دانشگاه ارتقای تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور در مرکز سراوان را خواستار شد و تاکید کرد: استفاده از توان و ظرفیت دانشگاه در حل مسائل و مشکلات منطقه و اهداف توسعه ای شهرستان از دیگر مواردی است که می توان با تعاملات و همکاری دو جانبه آن را دنبال کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار