زنجان میزبان اردوی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان است

سومین اردوی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان به میزبانی زنجان آغاز شده است که تا دهم تیر سال جاری ادامه می‌یابد.

سومین اردوی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان با حضور ۱۷ کشتی گیر در سالن پهلوان تختی زنجان در حال برگزاری است.

در این اردو در وزن ۳۸ کیلوگرم بنیامین آشفته (خراسان رضوی) و عرشیا محمدی (البرز)، ۴۱ کیلوگرم محمدطاها اکبرزاده (مازندران) و عباس آقانژاد (تهران)، ۴۴ کیلوگرم متین کتولی (گلستان)، ۴۸ کیلوگرم آرمان الهی (مازندران)، ۵۲ کیلوگرم سید ابوالفضل حسینی (یزد) و ابوالفضل خواجویی نژاد (کرمان)، ۵۷ کیلوگرم امیرحسین خسروی و امیرعلی زارع (مازندران)، ۶۲ کیلوگرم هومن کلهری (لرستان) و کیارش ترابی (خراسان رضوی)، ۶۸ کیلوگرم امیرعلی فراستی (خراسان رضوی) و رضا جلیلیان (کرمانشاه)، ۷۵ کیلوگرم صدرا فولادزاده (تهران)، ۸۵ کیلوگرم سام دانشور (تهران) و امیرعلی امینی (اصفهان) به اردو دعوت شده‌اند.

مدیر تیم های ملی رده سنی پایه غلامرضا محمدی و سرمربی حسن طهماسبی است و هادی داداشی، عباس بیگلربیگی، میثم حیدری و صاحب عزتی به عنوان مربی در این اردو حضور دارند.

رییس هیات کشتی استان زنجان در این باره در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این استان پیش از این میزبان چهل و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی بود.

عباس محمدی گفت: چندین تیم داخلی در این رخداد مهم حضور یافتند و این مسابقات حکم انتخابی تیم ملی را داشت و نفرات برتر به مسابقات جهانی آلبانی اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه کشتی زنجان طی ۲ سال اخیر نتایج خوب و قابل قبولی کسب کرده است، گفت: برنامه ریزی لازم انجام شده است تا روی کشتی گیران نونهال به خوبی کار کنیم تا در آینده در کشتی کشور حرفی برای گفتن داشته باشیم.

محمدی افزود: پس از کنار رفتن قهرمانان کشتی طی سالهای گذشته در این رشته آنگونه که باید و شاید کار نشده است به همین جهت مشکلات جدی به خصوص در رده های پایه داریم و امیدواریم با برگزاری این اردوه برای رفع آنها تلاش کنیم.

در حال حاضر چهار هزار و ۶۰۰ ورزشکار بیمه شده در رده های سنی مختلف در این رشته ورزشی در استان فعالیت دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.