اصناف از بازوان اصلی انقلاب محسوب می‌شوند

استاندار همدان با صدور پیامی به مناسبت هفته و روز ملی اصناف گفت: اصناف یکی از بزرگ‌ترین و مؤثرترین شبکه‌های مردمی فعال در نظام تولید و توزیع کالا و خدمات و بنا به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) از بازوان اصلی انقلاب اسلامی محسوب می‌شوند.

در پیام روز سه شنبه علیرضا قاسمی‌فرزاد آمده است: نام‌گذاری هفته اول تیرماه به عنوان هفته و روز ملی اصناف، گویای اهمیت و جایگاه ویژه اصناف و بازاریان است که به عنوان قشری ولایتمدار، مؤثر و بخشی عظیم از مردم، همواره در طول تاریخ معاصر با پیوند قلبی با روحانیت، نقشی چشمگیر در تحولات سیاسی و اجتماعی کشور داشته و در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و تداوم این نهضت و انقلاب الهی نیز نقش‌آفرین بوده‌اند.

این پیام می‌افزاید: اصناف قشری مومن، انقلابی و با بصیرت که در مقاطع مختلف حیات پُربرکت انقلاب شکوهمند اسلامی و در سخت‌ترین شرایط اقتصادی کشور چه در دوران جنگ تحمیلی و چه در شرایط تحریم‌های ظالمانه، دست از کار و تلاش و خدمت به مردم برنداشته و علیرغم همه مشکلات و سختی‌ها، همیشه پشتیبان توانمند و حامی دلسوزی برای نظام و انقلاب اسلامی بوده و هستند.

در ادامه پیام استاندار همدان آمده است: برای داشتن اقتصادی پویا و سالم، بهبود فضای کسب و کار، ایجاد اشتغال و حرکت مستمر در مسیر توسعه پایدار، باید به اصناف توجهی ویژه شود تا با همت همه بازاریان و همراهی متولیان امر با یک برنامه‌ریزی اصولی و مدون از تنگنا‌های اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی، به سلامت عبور کنیم.

این پیام می‌افزاید: اینجانب فرا رسیدن روز اصناف را به تمامی بازاریان و جامعه اصناف استان همدان تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال بهروزی و سرافرازی این قشر تلاشگر را مسئلت دارم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار