جاده چالوس یک‌طرفه شد

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محور کرج-چالوس به دلیل ترافیک قابل توجه خودرویی به سمت مازندران یکطرفه شد.

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران گفت: در زمان حاضر شاهد روز پرترافیکی در محور‌های شمال هستیم به‌طوری‌که آمد و شد خودرو‌ها در محور‌های هراز و کندوان سنگین شد.

وی با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال، افزود: محور کندوان ساعت ۱۱ از مسیر جنوب به شمال یک‌طرفه شد.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: تردد تمامی موتورسیکلت تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۹ تیرماه از محور‌های کندوان، هراز، سوادکوه، محور تهران -سمنان _مشهد و بالعکس ممنوع است.

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلی کماکان از محور هراز، افزود: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲ بامداد روز چهارشنبه ۶، ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۶ و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنج‌شنبه ۷ و جمعه ۸ تیرماه از محور هراز ممنوع است

جهان‌تاب درباره اعمال محدودیت یک‌طرفه در محور هراز، اظهار کرد: درحال حاضر در محور هراز شاهد ترافیک مقطعی سنگین هستیم که درصورت افزایش حجم ترافیک تا روز شنبه ۹ تیرماه بحث اعمال محدودیت یک‌طرفه را از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس خواهیم داشت.

وی با اعلام اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت همچنان در کندوان ممنوع است، تصریح کرد: کندوان امروز از ساعت ۱۱ یک‌طرفه می‌شود و این محدودیت تا تخلیه بار ترافیکی ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه اعمال محدودیت یک‌طرفه در محور کندوان نیز طی روز جمعه در دستور کار پلیس قرار دارد، هشدار داد: باتوجه به هشدار هواشناسی پرهیز از تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌ها، مسیل‌ها و مسیر‌های کوهستانی جاده‌های شمال مورد تاکید است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.